کد مطلب: 

180878

چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات 14 و 15 دی ماه برگزار می شود

چهارمین همایش و نمایشگاه جانبی راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات روزهای چهاردهم و پانزدهم دی ماه جاری در محل سالن آمفی تئاتر مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزار خواهد شد.
چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات 14 و 15 دی ماه برگزار می شود

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، علی آذرکار، مسئول کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان با اعلام این خبر گفت: کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را با محور سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می کند.

آذرکار با اشاره به فراخوان این همایش برای پذیرش مقالات علاقمندان ادامه داد: سازمان از تمام دانشجویان، متخصصان و کارشناسان حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات دعوت می کند تا مقاله های خود را نهایتا تا 15 آبان ماه جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

رئیس دبیرخانه چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات درخصوص محورهای برگزاری این همایش گفت: علاوه بر موضوع سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، مواردی همچون معیارها، شاخص ها و متریک ها در این حوزه، نظام های مدیریت و فرایند سنجش، پایش و کنترل IT، سنجش کیفی خدمات و محصولات فناوری اطلاعات،  مدیریت دارایی‏های فناوری اطلاعات در سازمان ها از جمله محورهای این همایش هستند.

آذرکار در رابطه با موضوع انتخاب کارفرمای برتر در چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در کمیته علمی، امسال انتخاب کارفرمای برتر در حوزه برون سپاری پروژه های IT و همچنین برگزاری نشست مشترک بخش دولتی و خصوصی در خصوص «چالش‌های تعریف و اجرای پروژه‌های مشاوره در حوزه فناوری اطلاعات» از جمله برنامه های ویژه این همایش هستند.

مسئول کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه جانبی همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات گفت: امسال در دور چهارم همایش، یک نمایشگاه جانبی به منظور معرفی فعالیت ها و خدمات شرکت های فعال در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و حوزه های مشاوره برگزار می شود.

آذرکار موضوع "ارائه تجارب موفق در موضوع همایش" را از دیگر محورها خواند و افزود:  علاوه بر تشریح و تبیین مفاهیم سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، قصد داریم در این همایش، تجارب موفق و آسیب شناسی تجارب ناموفق سازمان ها و نهادهای مختلف در بخش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را ارائه کنیم.

رئیس  دبیرخانه چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، موضوع  "بررسی مشکلات مشاوران فاوا در طراحی و اجرای پروژه های سنجش، پایش و کنترل" را از دیگر محورهای این همایش خواند و تاکید کرد: مخاطبین این سلسله همایش‌ها، اعضای هیات‌مدیره و مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی، متخصصین و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات هستند.

آذرکار درخصوص وب سایت این همایش گفت: اطلاعات مربوط به سوابق همایش طی سه سال گذشته ، در وبگاه آن به نشانی www.itcg.ir قابل دسترسی است و زمان ثبت نام درچهارمین دوره همایش اعلام خواهد شد.
اولین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات که زمستان 91 از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار شد، بیشتر به تشریح مفاهیم راهبری سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یکی از الزامات رشد و بهره‌وری درسازمان‌ها پرداخت.

رویکرد دومین همایش، "ارتقاء ظرفیت کارفرمایی در تعریف و اجرا پروژه‏ها و خدمات فناوری اطلاعات" بود.

در سومین دوره این همایش رویکرد ممیزی فناوری اطلاعات مدنظر قرار گرفت و تجارب متعدد مدیریتی داخلی و بین المللی در این حوزه تشریح و بررسی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-20 12:07

افزودن دیدگاه جدید