کد مطلب: 

180339

کدام رسانه‌ها با مجوز دولت احمدی نژاد به ایران آمدند؟

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های خارجی فهرست رسانه های خارجی اعزام کننده خبرنگار غیر مقیم به کشور در سال های 87 تا 93 را منتشر کرد.
کدام رسانه‌ها با مجوز دولت احمدی نژاد به ایران آمدند؟

به گزارش سیتنا، در پی جوسازی های اخیر یک جریان خاص سیاسی علیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص دادن مجوز موقت فعالیت به برخی رسانه های خارجی در ایران، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های خارجی این وزارتخانه در اقدامی جالب، فهرست رسانه های خارجی اعزام کننده خبرنگار غیر مقیم به کشور در سال های 87 تا 93 را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش و طبق جدول پیوست، در هفت سال گذشته (1387 تا 1393) بالغ بر 2170 گروه از رسانه‌های خارجی غیر مقیم با دریافت مجوز موقت فعالیت، وارد کشور شده اند و به فعالیت رسانه ای پرداخته اند. در این جدول علاوه بر نام رسانه‌ها، کشور، سال و ماه حضور، تعداد خبرنگاران و تعداد روزهای حضور در ایران نیز به تفکیک درج شده است.

لازم به یادآوری است که 141 رسانه بین المللی دارای دفتر نمایندگی فعال در ایران هستند و رسانه های دیگری که در ایران دفتر ندارند، بنابر تقاضا، مجوز فعالیت زمان دار دریافت می کنند. پیش تر فهرست رسانه‌های خارجی که از ابتدای سال94 (تا نیمه مرداد) مجوز موقت فعالیت در ایران دریافت کردند منتشر شده بود. (اینجــا)

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-05 19:12

افزودن دیدگاه جدید