کد مطلب: 

180324

برگزاری دومین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه شریف

دومین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه با حضور 60 تیم برنامه نویس در تاریخ 19 الی 21 شهریور ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
برگزاری دومین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه شریف

به گزارش سیتنا، در دومین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برنامه نویسی همراه خواهد بود، شرکت کنندگان در قالب تیم‌های 2 الی 4 نفره در 48 ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک نرم افزار موبایل را با موضوع مشخص شده از طرف کمیته داوری را برنامه نویسی و ارائه کنند.

از اهداف مهم این ماراتون می‌توان به ایجاد فرصت لذت بردن در فرآیندی که ترکیبی جذاب از آموزش و تجاری سازی و خلاقیت آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی- اقتصادی در حوزه کسب وکارهای نو، لذت حل مساله به شیوه‌های گوناگون در فرآیندی خلاقانه، پرورش ایده‌های خلاقانه در حوزه برنامه نویسی موبایل، توجه به رغبت‌ها و علایق متفاوت دانشجویان و شناسایی توانمندی‌ها و هدایت استعدادهای در حوزه برنامه نویسی اشاره کرد.

قابل ذکر است؛ این مسابقات از 7 صبح پنجشنبه 19 شهریور الی 7 صبح شنبه 21 شهریور ماه در تالار طبقه چهارم ساختمان سلف دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار و مراسم اختتامیه نیز 8 صبح شنبه 21 شهریور ماه در سالن جابر بن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

گفتنی‌ است؛ شرکت همراه اول و پایگاه خبری سیتنا از جمله حامیان این رخداد می‌باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-05 17:21

افزودن دیدگاه جدید