کد مطلب: 

180190
رئیس رگولاتوری، خبر داد:

صدور موافقت اصولی اپراتورهای مجازی در سال جاری/ صدور هفت پروانه FCP در هفته دولت/ صدور نخستین پروانه Servco بزودی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درخصوص زمان ورود اپراتور مجازی تلفن همراه به کشور گفت: در سال جاری نخست، موافقت اصولی اپراتورهای مجازی صادر می‌شود و صدور پروانه منوط به کسب توافق با اپراتورهای موجود است.
صدور موافقت اصولی اپراتورهای مجازی در سال جاری/ صدور هفت پروانه FCP در هفته دولت/ صدور نخستین پروانه Servco بزودی

به گزارش سیتنا، علی‌اصغر عمیدیان با بیان اینکه بررسی درخواست‌ها شروع شده است، افزود: تاکنون 51 شرکت درخواست ارائه داده‌اند.

وی صدور پروانه را منوط به توافق با اپراتورهای موبایل عنوان کرد و افزود: پس از ارائه موافقت اصولی، این گروه، شش ماه فرصت دارند با اپراتورهای موبایل به توافق برسند و در مرحله بعد پروانه صادر می‌شود.

عمیدیان با اشاره به اینکه اپراتور مجازی در زمان کوتاهی شروع بکار می‌کند، گفت: از 51 متقاضی، به هر تعدادی که امتیاز حد نصاب را کسب کنند، موافقت اصولی داده می‌شود.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی محدودیتی در تعداد اپراتورهای مجازی ندارد، خاطرنشان ساخت: تعداد بیشتر مساوی است با رقابت بیشتر، که مطلوب است، اما کسب تمام شرایط کار دشوار است و به نظر نمی‌رسد تعداد زیادی قادر باشند تا آخرین مرحله و کسب توافق با اپراتور پیش بروند.

وی انگیزه دولت را از طرح اپراتور مجازی، تولید محتوا و خدمات جدید عنوان کرد و گفت: با صدور پروانه برای اپراتورها زمینه‌های جدیدی برای تولید و تبادل محتوا فراهم می‌شود که به افزایش رقابت و همچنین افزایش سهم اپراتورهای دارای شبکه خواهد شد که این موضوع می‌تواند برای اپراتورها هم جذاب باشد و رویکرد مثبت اپراتورها را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: هر شرکتی که نوآوری کند و خدمت جدیدتری داشته باشد شانس توافق و موفقیت بالاتری هم خواهد داشت.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در ادامه با اشاره به هفته دولت و صدور هفت پروانه FCP در این هفته، گفت: پروانه Servco هم در حال بررسی است و درصورت تکمیل مدارک به زودی نخستین پروانه آن صادر می‌شود.

وی با تاکید بر نقش پروانه‌های صادره سازمان در امر اشتغال‌زائی اظهار داشت: به عنوان مثال تاکنون یک پروانه مراکز تماس صادر شده و چندین تقاضا هم در حال پیگیری است و می‌تواند با رویکردی که در آن به شهرهای کوچک شده است به این امر کمک شایانی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-01 16:14

دیدگاه‌ها

تصویر حتی تعداد سیم کارت
چرا با یک کپی کارت ملی میتوان سیم کارت خرید به نام هر کس؟ سوآل بسیار مهم:چرا در شرکت ایرانسل این امکان وجود ندارد که هر کس بداند چه تعداد سیم کارت و شماره همراه به نام اوست؟و اینکه شما بدانید آیا سیم کارتی به نام شما توسط شخص دیگر استفاده میشود؟ با شماره 700(از خطوط ایرانسل) 09377000000 (از سایر خطوط) تماس بگیرید و یا به نمایندگی مراجعه کنید و بپرسید چند خط تلفن به نام شما ثبت شده است؟جواب: امکان اعلام شماره و حتی تعداد شماره ها به نام شما وجود ندارد!!!! شما با حضور در دفترخانه های رسمی و پر کردن فرم میتوانید درخواست کنید اگر سیم کارتی به نام شما باشد سوزانده شود!!!
ارسال شده توسط حتی تعداد سیم کارت در 11 شهريور 94 - 17:47

افزودن دیدگاه جدید