کد مطلب: 

180186
برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مخابرات ایران؛

فرصت یک ماهه‌ی اعضای حقوقی هیات مدیره مخابرات برای معرفی نمایندگان حقیقی

مجمع عمومی عادی به‌ طور فوق‌العاده شرکت مخابرات ایران صبح امروز سه شنبه، برگزار و با رای سهامدار عمده (شرکت توسعه اعتماد مبین)، دو نماینده حقوقی در هیات مدیره‌ی این شرکت معرفی شدند.
فرصت یک ماهه‌ی اعضای حقوقی هیات مدیره مخابرات برای معرفی نمایندگان حقیقی

به گزارش سیتنا، مجمع عمومی عادی شرکت مخابرات ایران به‌صورت فوق‌العاده برای تکمیل اعضای هیات مدیره صبح امروز، برگزار و وزارت امور اقتصاد دارایی به نمایندگی از دولت و شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان به نمایندگی از سهام عدالت، به‌عنوان دو عضو حقوقی هیات مدیره این شرکت معرفی شدند.   

همچنین اعضای حقوقی مشخص‌شده مکلف‌اند حداکثر ظرف مدت 30 روز نسبت به معرفی نمایندگان حقیقی خود برای حضور در جلسات آتی هیات مدیره این شرکت اقدام کنند.

بر اساس ماده 30 اساسنامه شرکت مخابرات ایران درصورتی‌که هر یک از اعضای هیات مدیره 4 جلسه غیبت متوالی یا بیش از 6 جلسه غیبت غیرموجه در هیات مدیره داشته باشند مجمع عمومی عادی به‌صورت فوق‌العاده می‌تواند نسبت به تکمیل  اعضای هیات ‌مدیره اقدام کند.

در همین حال سهامدار عمده از کاندیداتوری برای هیات مدیره انصراف داد تا شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان به نمایندگی از سهام عدالت و وزارت امور اقتصاد و دارایی به نمایندگی از دولت اعلام کاندیداتوری کنند.

در ابتدای این جلسه، دکتر زارعیان، مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران با تشکر از حضور حداکثری سهامداران در مجمع گفت: هدف سهامدار عمده ، تعامل با دولت است و اگر الزام قانونی نبود ، شاید این مجمع برگزار نمی شد.

وی افزود: بر اساس ماده 30 اساسنامه، این شرکت موظف است برای تکمیل اعضای هیات مدیره تشریفات قانونی را رعایت کند و امروز در همین چارچوب ، مجمع را در حضور نمایندگان سهامدار عمده ، وزارت اقتصاد و امور دارایی و سهام عدالت برگزار می کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-01 12:36

افزودن دیدگاه جدید