کد مطلب: 

180167
مدیرعامل رایتل در پاسخ به خبرنگار سیتنا:

بالاترین سرعت را به مشترکین 4G رایتل ارائه می‌دهیم/ تعرفه‌ی بسته‌های دیتای رایتل احتمالا از مهرماه کاهش می‌یابد

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه، در خصوص حداکثر سرعت ارائه شده در نسل چهارم به مشترکان رایتل، گفت: برنامه‌ی ما ارائه‌ی بالاترین سرعت به مشترکین است و سعی بر آن داریم تا هرچه در توان داریم بالاترین سرعت را به مشترکین ارائه دهیم ولی ارائه‌ی این سرعت مستلزم ظرفیت ما، نزدیکی مشترکین به سایت های ما و همچنین تعداد مشترکانی است که از این سایت استفاده می کنند.
بالاترین سرعت را به مشترکین 4G رایتل ارائه می‌دهیم/ تعرفه‌ی بسته‌های دیتای رایتل احتمالا از مهرماه کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سید مجید صدری در حاشیه مراسم رونمایی از ارتقاء پروانه‌ی شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص سرعت و کیفیت نسل چهارم رایتل و برنامه‌ی این شرکت برای ارائه‌ی بسته‌های قابل ارائه به مشترکین نسل چهارم، گفت: مسلما در نسل چهارم تفاوت در سرعت و کیفیت بالاتر می‌باشد و قطعا ما سعی می کنیم تا بسته هایی را ارائه دهیم که دارای سرعت بالاتر و کیفیت مناسب تری باشند.

وی افزود: سعی ما بر آن است تا بسته‌های قابل ارائه به مشترکان از لحاظ قیمتی معادل بسته‌های ارائه شده‌ی قبلی و یا حتی ارزان تر از آنها باشد و به طور حتم این بسته‌ها با سرعت مطلوب تر و کیفیت مناسب تر در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

مهندس صدری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار سیتنا در خصوص حداکثر سرعت ارائه شده در نسل چهارم به مشترکان رایتل، افزود: برنامه‌ی ما ارائه‌ی بالاترین سرعت به مشترکین است و سعی بر آن داریم تا هرچه در توان داریم بالاترین سرعت را به مشترکین ارائه دهیم ولی ارائه‌ی این سرعت مستلزم ظرفیت ما، نزدیکی مشترکین به سایت های ما و همچنین تعداد مشترکانی است که از این سایت استفاده می کنند.

صدری همچنین اظهار کرد: به زودی شاهد کاهش تعرفه‌های دیتا در شرکت رایتل خواهیم بود و بسته‌های ما احتمالا پس از مهرماه با قیمت های کمتری در دسترس مشترکان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل رایتل در خصوص کیفیت خدمات رایتل، اظهار کرد: طبیعی است که کیفیت شبکه یک اپراتور در برخی نقاط قوی و گاهی ضعیف‌تر باشد اما ما تلاش داریم تا کیفیت شبکه در حد مطلوبی باقی بماند و با قراردادی که در زمینه بهینه سازی شبکه امضا شده پیش بینی ما این است که مشکلات کاربران در این زمینه به حداقل برسد.

مدیر عامل اپراتور سوم در خصوص وضعیت رومینگ دیتا نیز توضیح داد: ما در این زمینه درخواست خود را به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ارسال کرده‌ایم تا بتوانیم با دو اپراتور دیگر رومینگ دیتا داشته باشیم.

صدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود در ارتباط با برنامه اپراتور سوم برای ارایه خدمات نسل چهارم، توضیح داد: با دریافت مجوز آزمایشی به طور پایلوت، ارایه این خدمات در شهرهای تهران، کرج و کیش آغاز خواهد شد تا با ارایه پروانه ظرف چند ماه آینده و با دریافت مجوزهای مربوطه ارایه این خدمات در این شهرها آغاز شود.

مدیرعامل اپراتور سوم در بخش دیگری از صحبتهای خود به برنامه های رایتل در حوزه همکاری با اپراتورهای مجازی اشاره کرد و گفت: تاکنون دراین حوزه پنج تا شش متقاضی جدی وجود داشته است که مذاکره با این شرکتها در حال انجام است.

صدری در خصوص صحبتهایی که درباره متکی شدن رایتل به رومینگ ملی مطرح شده بود و اینگونه بیان می‌کرد که روند توسعه این شرکت پس از اجرای این طرح کند شده، توضیح داد: ما در حوزه توسعه شبکه نه تنها از برنامه های خود عقب نیستیم بلکه تاکنون حدود 3000 سایت راه اندازی کرده‌ایم که این موضوع با توجه به توان رایتل خدمت خوبی به نظر می رسد و نکته مهم آنکه با اجرای طرح رومینگ هیچ خللی در این زمینه ایجاد نشده است چرا که برای ما بهتر آن است که مشترکان ما در شبکه خودمان فعالیت کنند.

صدری در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان ورود سیم کارتهای نسل چهارم رایتل به بازار و قیمت آنها تصریح کرد: قیمت سیم کارت های ما در نسل چهار تفاوتی نخواهد کرد و قرار نیست قیمت سیم کارتها افزایش پیدا کند اما در خصوص زمان واگذاری این سیم کارتها باید گفت فعلا در مرحله آزمایشی ارایه خدمات نسل چهار قرار داریم و روند تجاری سازی این بخش پس از دریافت مجوزهای مربوطه انجام خواهد شد.

وی درباره اینکه اکنون مردم در کدام مناطق و به چه شکل قادر به دسترسی به خدمات آزمایشی نسل چهارم هستند اظهار کرد: برخی سیم کارتهای رایتل که پیش از این واگذار شده قابلیت اتصال به خدمات نسل چهار را دارند و ظرف 10 روز آینده نیز لیست نقاطی که در آنها امکان دسترسی به خدمات نسل های بالاتر وجود دارد اعلام خواهد شد.

وی بار دیگر تاکید کرد: تلاش ما بر آن است که در نسل چهار تعرفه‌ها را افزایش نداده و حتی در صورت امکان تعرفه‌ها را پایین‌تر از قبل آوریم.

مدیرعامل رایتل درباره تاثیر شبکه های اجتماعی بر میزان مصرف دیتای مشترکان رایتل هم عنوان کرد: شبکه‌های اجتماعی برای ما می تواند به طور همزمان نوعی فرصت و تهدید باشد ما اکنون همکاریهای خود با برخی از این شبکه‌ها را آغاز کرده ایم و به طور مثال اکنون با آپارات همکاری های مختلفی داریم که قطعا این همکاریها در مصرف دیتای ما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

صدری در پاسخ به سوال دیگری که درباره جذب سرمایه گذار خارجی برای اپراتور سوم مطرح شده بود نیز توضیح داد: تاکنون در این زمینه با چند گروه مذاکره کرده ایم که قطعا پس از پایان یافت تحریم‌ها شرایط ما برای جذب شریک خارجی مناسب تر خواهد شد.

مدیرعامل اپراتور سوم در بخش دیگری از این صحبت ها در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی اپراتورها برای همکاری با طرح رجیسترینگ گوشیهای موبایل اظهار کرد: برای اینکه جلوی قاچاق گوشی گرفته شود بر اساس وظایفی که به ما محول شود، هر کاری حاضریم انجام دهیم.

صدری در ارتباط با اجرای طرح وای فای عمومی توسط اپراتور سوم نیز بیان کرد: برای وای فای عمومی هم چند نقطه را در نظر گرفتیم که به صورت آزمایشی خدمات خود را ارائه کنیم تا بدین ترتیب مشترک بتواند با پرداخت هزینه‌هایی کمتر از ای دی اس ال از این خدمات استفاده کند.

مدیرعامل رایتل در پایان در ارتباط با آخرین وضعیت تماسهای تصویری رایتل متذکر شد: هم همچنان منتظر اعلام نظر مجاری مربوطه در این زمینه هستیم و ما درخواستهای خود را با رگولاتور و شورای عالی فضای مجازی در میان گذاشته ایم و منتظر پاسخ هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-31 15:50

افزودن دیدگاه جدید