کد مطلب: 

180143

برگزاری مجمع فوق العاده شرکت مخابرات برای تکمیل هیات مدیره

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، به منظور تکمیل اعضای هیات مدیره این شرکت، ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۰ شهریور ماه ۹۴ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار خواهد شد.
برگزاری مجمع فوق العاده شرکت مخابرات برای تکمیل هیات مدیره

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: به موجب ماده 28 اساسنامه شرکت مخابرات ایران، جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام به منظور تکمیل اعضای هیات مدیره این شرکت و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده است؛ تشکیل می شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به ماده 30 اساسنامه شرکت، با توجه به غیبت دو نفر از اعضای هیات مدیره، باید مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده تشکیل و تعداد اعضا تکمیل گردد.

این گزارش می افزاید، از سهامداران گرامی و یا وکلای قانونی آنان دعوت می شود به منظور اخذ برگ حضور در جلسه از ساعت 8 صبح الی 16 روزهای 1394/6/8 و 1394/6/9 با در دست داشتن اصل برگ سهام ، وکالت نامه یا برگ نمایندگی معتبر و کارت ملی به اداره سهام شرکت واقع در بزرگراه همت – اول سردار جنگل – ساختمان شرکت مخابرات ایران مراجعه و یا از طریق سایت اینترنتی شرکت به آدرس www.tci.ir اقدام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-30 18:13

افزودن دیدگاه جدید