کد مطلب: 

180088

افشای پرفروش‌ترین محصولات در بازاریابی شبکه‌ای

انجمن فروش مستقیم، موفق ترین محصولات کنونی در بازاریابی شبکه ای را به صورت محصولات تندرستی شامل محصولات کنترل وزن، مکمل های غذایی، نوشیدنی ها و مواد غذایی بهداشتی و خدمات شامل خدمات رفاهی و خدمات مالی معرفی کرد.
افشای پرفروش‌ترین محصولات در بازاریابی شبکه‌ای

به گزارش سیتنا، بر طبق جدیدترین آمار انجمن فروش مستقیم (DSA)، سهم محصولات خدماتی و سلامتی در فروش مستقیم به تدریج در طی چندین سال گذشته افزایش داشته است. البته این بدین معنی نیست که محصولات خدماتی و تندرستی همیشه موفق ترین محصولات در روش فروش مستقیم هستند بلکه الان وضعیت اینگونه است.

انجمن فروش مستقیم موفق ترین محصولات کنونی در بازاریابی شبکه ای را به صورت زیر بیان کرده است:
محصولات تندرستی که شامل محصولات کنترل وزن، مکمل های غذایی، نوشیدنی ها و مواد غذایی بهداشتی و خدمات که شامل خدمات رفاهی و خدمات مالی است.

از دلایلی که انجمن فروش مستقیم در افزایش تمایل مصرف کنندگان به خرید این محصولات عنوان کرده است دسترسی آسان مصرف کنندگان به این محصولات و اطلاعات مرتبط با آن ها است که منجر به افزایش علاقه مصرف کنندگان به این محصولات شده است.

فروش مستقیم نه تنها محصولات مطلوب در این رسته ها را ارائه می دهد بلکه امکان تعامل شخصی با نمایندگان فروش محصولات را برای مصرف کنندگان و کمک به تصمیم گیری در مورد انتخاب این محصولات را از طریق این نمایندگان برای مصرف کنندگان فراهم نموده است که این یکی از مزیت های فروش مستقیم در جذب مصرف کنندگان می باشد.

طبق نظر این انجمن، توصیه شخصی افرادی که محصولات را مصرف کرده اند بیشترین تأثیر را در فروش محصولات در این صنعت داشته به گونه ای که احساس نیاز از دلایل اصلی خرید نبوده است. همچنین این انجمن عنوان کرده است مصرف کنندگان آنچنان تحت تأثیر توصیه افرادی که به آن ها اعتماد داشته اند قرار گرفته اند که اقدام به مقایسه کالا با سایر کالاهای مشابه نکرده اند و دقتی به کاربردی بودن محصولات نداشته اند بلکه صرف اعتماد داشتن دلیل خرید آنان بوده است.

این یکی دیگر از ویژگی های کلیدی است که تماس مصرف کنندگان با نمایندگان فروش در این حرفه و مهارت فروش این نمایندگان منجر به افزایش فروش و سودآوری شرکت خواهد شد. یعنی نمایندگان به راحتی با داشتن مهارت توانسته اند مصرف کنندگان را متقاعد به خرید نمایند بدون اینکه  نیازی به خرید این محصولات داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-27 21:54

افزودن دیدگاه جدید