کد مطلب: 

180048

هکر تلگرام دختر دانشجو در دام پلیس

چندی پیش دختری با در دست داشتن شکایتی مبنی بر دسترسی غیرمجاز یک ناشناس به حساب کاربری‌اش در شبکه تلگرام به پلیس فتای خراسان جنوبی مراجعه کرد.
هکر تلگرام دختر دانشجو در دام پلیس

به گزارش سیتنا، این زن با استرس و نگرانی زیاد به مهندسان پلیس فتا گفت: مدتی است که متوجه شدم پیام‌های شبکه تلگرام نصب روی گوشی من، پیش از اینکه نرم افزار را اجرا کنم خوانده می‌شود و این کار توسط یک ناشناس صورت می‌گیرد که باعث نگرانی من شده و خواستار رسیدگی به موضوع هستم.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی در رابطه با این خبر گفت: با بررسی‌ها و اقدامات سایبری شخص ناشناس لاگین شده به حساب کاربری تلگرام این زن شناسایی شد و پلیس وی را احضار کرد.

سرهنگ «سید غلامرضا حسینی» اظهار داشت: این هکر در بازجویی‌های پلیس گفت یک ماه پیش قصد فعال کردن نسخه دسکتاپ نرم افزار تلگرام خود را داشتم که پس از وارد کردن مکرر شماره تلفن همراهم کد تأییدیه را دریافت نکردم و پس از آن شماره تلفن زن جوان را که با هم در یک دانشگاه دانشجو هستیم و در آن زمان آنلاین بود وارد کردم.

این آشنا ادامه داد: با شگردی خاص کد تأیید را از شاکی دریافت کردم و حساب تلگرام وی در سیستم من فعال شد و قابلیت خواندن پیام‌های تلگرام وی را داشتم.  سرهنگ «حسینی» خاطرنشان کرد: با شناسایی و دستگیری هکر شبکه اجتماعی تلگرام پرونده تشکیل شده به همراه طرفین به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-26 10:39

افزودن دیدگاه جدید