کد مطلب: 

179995
مدیرعامل رایتل در مراسم انعقاد تفاهمنامه‌ی ترابردپذیری:

رایتل دارای بیشترین پوشش 3G در کشور است/ 30 پرتال مبتنی بر ترافیک داخلی راه‌اندازی کرده‌ایم/ برای استفاده از فرصت ترابردپذیری برنامه‌ریزی می‌کنیم

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در کشور، گفت: با تلاش‌های تیم جدید مدیریتی رایتل، مشترکان فعال این اپراتور از 350 هزار نفر به 4 میلیون و 500 هزار نفر و شهرهای تحت پوشش 3G از 128 شهر به 350 شهر رسید که این تعداد تا پایان امسال به 407 شهر می‌رسد و در حال حاضر بیشترین پوشش 3G در کشور متعلق به رایتل است.
رایتل دارای بیشترین پوشش 3G در کشور است/ 30 پرتال مبتنی بر ترافیک داخلی راه‌اندازی کرده‌ایم/ برای استفاده از فرصت ترابردپذیری برنامه‌ریزی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سید مجید صدری در مراسم انعقاد تفاهمنامه‌ی ارایه‌ی خدمات ترابردپذیری شماره بین اپراتورهای تلفن همراه، گفت: شرکت رایتل مدیون دولت تدبیر و امید است؛ چرا که جهش رایتل در این دولت اتفاق افتاده است. در همین حال از زمانی که تیم مدیریتی جدید در رایتل مستقر شد شاهد بروز و ظهور اقدامات موثری در این اپراتور بوده‌ایم.

صدری از راه‌اندازی رومینگ ملی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات حوزه‌ی اپراتوری در سال گذشته یاد و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه، مشترکین توانسته‌اند از حداکثر پوشش شبکه بهره برند و این اقدام ارائه‌ی خدمات در حوزه‌ی اپراتوری را متحول کرد.

وی ادامه داد: طی این مدت و با اقدامات تیم جدید مدیریتی رایتل، مشترکان فعال این اپراتور از 350 هزار نفر به 4 میلیون و 500 هزار نفر و شهرهای تحت پوشش 3G از 128 شهر به 350 شهر رسید که این تعداد تا پایان امسال به 407 شهر می‌رسد و در حال حاضر بیشترین پوشش 3G در کشور متعلق به رایتل است.

به گزارش سیتنا، مدیرعامل رایتل در بخشی دیگر از سخنانش، تاکید کرد: از آنجایی که بیشتر مشترکان رایتل از دیتا استفاده می‌کنند، در حال حاضر مصرف روزانه‌ی مشترکین رایتل بالغ بر 100 ترابایت است که این رقم رو به افزایش است.

وی از برگزاری جلسات متمرکز با سازمان تنظیم مقررات برای ارائه‌ی LTE خبر داد و گفت: رایتل راه‌اندازی LTE را نیز در دستور کار دارد و مشترکین این اپراتور بزودی می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات نسل چهارم نیز بهره برند.

صدری ادامه داد: از آنجایی که بیشتر مشترکان رایتل از دیتا استفاده می‌کنند، تلاش خود را بر روی دیتا و سرویس‌های ارزش افزوده متمرکز کردیم که در نتیجه آن سال گذشته بیش از 30 پرتال در حوزه‌های مختلف راه اندازی شد که 90 درصد این سرویس‌ها وابسته به اینترنت نیست و از ترافیک داخلی استفاده می­‌کند. در همین راستا برای تولید محتوا نیز با 140 شرکت داخلی قرارداد همکاری و تقسیم درآمد منعقد کرده‌ایم.

وی در پایان، از ترابردپذیری به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: امیدوارم رایتل نیز همچون سایر اپراتورهای تلفن همراه بتواند از این فرصت که وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات در اختیار اپراتورها قرار داده‌اند، استفاده کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-23 15:59

افزودن دیدگاه جدید