کد مطلب: 

179964

تخفیف ویژه‌ی خرید سیم‌کارت رایتل به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی

طرح ویژه‌ی رایتل به مناسبت روز تامین اجتماعی که امکان خرید سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا به همراه خدمات و مزایای استثنایی و با 50 درصد تخفیف را برای بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی فراهم می‌کرد، تا 13 شهریور ماه ادامه دارد.
تخفیف ویژه‌ی خرید سیم‌کارت رایتل به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی

به گزازش سیتنا، طرح ویژه‌ی یک ماهه‌ی رایتل به مناسبت روز تامین اجتماعی که از 25 تیرماه آغاز شده و امکان خرید سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا به همراه خدمات و مزایای استثنایی و با 50 درصد تخفیف را برای بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی فراهم کرده بود، تا 13 شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

بر این اساس سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل شامل هدایای 90 روزه با اعتبار  10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک درون شبکه‌ای، 100 مگابایت اینترنت برای هر 30 روز به قیمت 100 هزار ریال و سیم‌کارت‌های دیتای این اپراتور با دو گیگابایت اینترنت ( یک گیگابایت روزانه و یک گیگابایت ویژه ساعات افت مصرف) تنها برای مدت 30 روز، به قیمت 100 هزار ریال به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش ثبت نام در این طرح به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر بوده و علاقه مندان برای ثبت نام در شیوه آنلاین می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت رایتل در بخش ثبت نام و خرید طرح تامین اجتماعی و در شیوه حضوری از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل و با در اختیار داشتن اصل کارت ملی و یا شناسنامه جدید عکس دار و کپی آن همچنین اصل دفترچه بیمه تامین اجتماعی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید: ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت در قالب این طرح که مشمول طرح دریافت سیم‌کارت هدیه نیز می‌باشد، برای بیمه‌شده‌ی اصلی و بیمه شدگان فرعی، با ارایه کد بیمه و کد ملی و ارایه اصل مدارک، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-21 13:03

افزودن دیدگاه جدید