کد مطلب: 

179901

افرادی که یارانه‌شان امشب واریز نمی‌شود، ثبت اعتراض کنند

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، گفت: اگر یارانه برخی از افراد امشب واریز نشد می توانند به سایت http://yaraneh10.ir مراجعه کنند.
افرادی که یارانه‌شان امشب واریز نمی‌شود، ثبت اعتراض کنند

به گزارش سیتنا، احمد میدری در نشست تخصصی نقد و بررسی قوانین حوزه سالمندی در برنامه ششم توسعه اظهار کرد: افرادی یارانه شان از امشب قطع می شود می توانند از هفته آینده به سامانه http://yaraneh10.ir مراجعه کنند.

وی همچنین از پیگیری طرح بیمه های اجتماعی فراگیر در شورای عالی رفاه خبر داد، گفت: این طرح به منظور ارائه بیمه های حداقلی اجتماعی برای تمام نیروهای کار در کشور با هدف پیشگیری از نیازمندی در دوران سالمندی تدوین می شود.

وی افزود: این طرح مورد تاکید معاون اول رئیس جمهور در شورای عالی رفاه بوده است.

میدری با بیان اینکه چهل درصد نیروی کار کشور فاقد بیمه اجتماعی است، گفت: این افراد برای تامین نیاز مالی خود در سنین سالمندی با مشکل مواجه می شوند.

وی با اشاره به اینکه باید نگاه سلامت محور به سالمندان به نگاه اجتماع محور تغییر کند، افزود: باید اختلاف های دستگاه های اجرایی همچون سازمان بهزیستی کشور و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حوزه های مربوط به سالمندان بررسی و تقسیم کار روشن بین دستگاه های اجرای صورت گیرد.

معاون وزارت رفاه با اشاره به اینکه محیط های دوستدار سالمند در بیشتر استان ها تشکیل شده است، گفت: بهترین پیشنهاد استفاده از ظرفیت های اجتماعی برای بهره گیری از توانایی های سالمندان در امور اجرایی و همچنین کمک به رفع نیازهای آنان است.

میدری اضافه کرد: کنار گذاشتن نگاه های جناحی و امتیازخواهی های سیاسی به منظور افزایش همکاری دستگاه های مختلف در زمینه های اجتماعی از جمله سالمندان برای نیل به اهداف آرمانی کشور ضروری است.

برای ثبت اعتراض روی این لینک کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-18 20:02

افزودن دیدگاه جدید