کد مطلب: 

179886

طبخ غذای سالم به کمک مایکروفرهای سامسونگ

سامسونگ با تکنولوژی "HotBlast" که در محصولات جدید این شرکت وجود دارد و همچنین افزایش سرعت پخت تا دو برابر، ضمن برشته کردن کامل سطح غذا و پخت کامل، بافت اصلی مواد غذایی را حفظ کرده و غذایی با ظاهر برشته و طعمی دلپذیر و سالم ارائه می دهد.
طبخ غذای سالم به کمک مایکروفرهای سامسونگ

به گزارش سیتنا، چگونه می‌توان به وزن مناسب رسید؟ بهترین راه برای حفظ تناسب اندام چیست؟ احتمالاً در میان همه پاسخ‌ها، یک نکته مشترک خواهد بود: تغذیه سالم. رژیم غذایی سالم و پرهیز از خوردن غذاهای چرب، سرخ‌کردنی و ... راهکار خوبی برای حفظ تناسب اندام به شمار می‌رود؛ اما حفظ طولانی‌مدت رژیم غذایی سالم و پرهیز از خوردن تمامی موادغذایی ناسالم، شاید دشوار به نظر برسد. خصوصاً برای زندگی‌های شلوغ امروز که کمبود وقت، افراد را ناچار به انتخاب غذاهای آماده و فست‌فودی، می‌کند. اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید بدنی سلامت و اندامی متناسب داشته باشید، بهتر است سبک زندگی و تغذیه سالم را از خانه اول، یعنی مرحله طبخ، دنبال کنید.

غذای سرخ‌کردنی اما سالم تهیه کنید
وقتی زندگی پرمشغله شهری، زمان کم، نیاز به طبخ سریع غذا و گرسنگی به هم برسند، انتخاب دیگری جز فست‌فود باقی نمی‌ماند. غذایی که به‌رغم انتشار گزارش‌های مختلف از مضرات آن در رسانه‌های مختلف، بازهم پرطرفدار است و همچنان مشتاقان زیادی دارد که نمی‌توانند طعم آن را با غذای دیگری جایگزین کنند. سامسونگ به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید محصولات نوآورانه، تکنولوژی جدید Slim Fry را در مایکروفرهای خود معرفی کرده تا افراد در کنار مصرف این غذاها، بتوانند سلامتی خود را نیز حفظ کنند. به کمک این تکنولوژی می‌‌توان برای مثال سیب‌زمینی را به شکلی سالم، بدون نیاز به استفاده از حجم زیادی از روغن، سرخ کرد. این تکنولوژی همچنین با یک گریل و فن انتقال ‌دما (Convection Fan) همراه شده تا غذاها با ظاهری برشته اما آبدار طبخ شوند. سامسونگ که همواره به سبک زندگی سالم مصرف‌کنندگان محصولات خود اهمیت می‌دهد، با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، باعث شده تا سیب‌زمینی‌هایی که پیش از این در ظرف‌های لبریز از روغن سرخ می‌شدند، اکنون جای خود را به سیب‌زمنی‌هایی سالم بدهند.

بافت سالم مواد غذایی را حفظ کنید
یکی از مهم‌ترین مسائل هم در سلامت مواد غذایی و هم در حفظ طعم غذا، بافت اصلی مواد غذایی است. سامسونگ با تکنولوژی "HotBlast" که در محصولات جدید این شرکت وجود دارد و همچنین افزایش سرعت پخت تا دو برابر، ضمن برشته کردن کامل سطح غذا و پخت کامل، بافت اصلی مواد غذایی را حفظ کرده و غذایی با ظاهر برشته و طعمی دلپذیر و سالم ارائه می دهد. این تکنولوژی برای پخت غذاهایی نظیر انواع سبزی‌و ماهی‌ها، پای میوه و پیتزا بسیار مناسب است و غذایی خوش‌طعم با بافتی آبدار طبخ می‌کند.

مواد خام تحویل بدهید، غذای آماده تحویل بگیرید
یکی از آرزوهای کسانی که هر روز آشپزی می‌کنند، داشتن دستگاهی است تا مواد غذایی خام را تحویل آن بدهند و غذای آماده تحویل بگیرند! سامسونگ که به دنبال فراهم کردن زندگی راحت‌تری برای مشتریان خود است، با طراحی منوی آماده در محصولات خود تا حدی این آرزو را محقق کرده است. سامسونگ دستور پخت تعداد زیادی از غذاهای مختلف را از جمله سینه مرغ بدون استخوان، لوبیا سبز، استیک ماهی سالمون و ... به طور پیش‌فرض در مایکروفرهای خود قرار داده است. به این ترتیب تنها کافی است تا مواد غذایی را داخل مایکروفر بگذارید و با فشار یک دکمه، غذایی سالم و خوش‌طعم تحویل بگیرید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-18 15:08

افزودن دیدگاه جدید