کد مطلب: 

179880

انتقام‌جویی اینترنتی عجیب شوهر ناخلف!

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم، از دستگیری فردی متهم به مزاحمت اینترنتی در این استان خبر داد. شوهر ناخلف، شماره همسرش را در سایت همسریابی به اشتراک گذاشته بود!
انتقام‌جویی اینترنتی عجیب شوهر ناخلف!

به گزارش سیتنا، سرهنگ علی موالی در تشریح این خبر گفت: با شکایت فردی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی با ثبت نام وی در یک سایت همسریابی و انتشار شمار همراه وی در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش وی شده است پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پلیس فتا در استان قم با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی موفق شد متهم را شناسایی کند که در بررسی‌ها مشخص شد متهم همسر سابق شاکی بوده است.

موالی اظهار کرد: طی یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد و با اعتراف به بزه انتسابی بیان کرد به علت عصبانیتی که از همسر سابقش داشته شماره تلفن وی را در شبکه‌های اجتماعی قرار داده و با توجه به اینکه کلیه اطلاعات فردی و هویتی او را داشته با هویت وی در یک سایت همسریابی نیز ثبت‌نام کرده است.

رئیس پلیس فتا، فرماندهی انتظامی استان قم، افزود: در ادامه، متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای تکمیل مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ موالی در پایان به شهروندان هشدار داد وقوع هرگونه تخطی از قانون در فضای مجازی مانند فضای حقیقی جرم تلقی شده و قابل پیگیری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-18 13:55

افزودن دیدگاه جدید