کد مطلب: 

179865
با حمایت ویژه رایتل اتفاق افتاد؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته در اصفهان

پنجمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان از 25 مرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرد.
برگزاری نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته در اصفهان

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، پنجمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از 25 مرداد ماه به مدت پنج روز با حمایت ویژه رایتل برگزار می­شود.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه تجهیزات مخابراتی، زیرساخت و انتقال دیتا، فناوری نسل جدید موبایل، فناوری شبکه‌های شهری، نرم افزارهای مخابراتی و تجهیزات مراکز داده وب سایت های مخابراتی ارایه می گردد.

خدمات ارزش افزوده مخابراتی، مراکز تلفن سانترال، آنالوگ، دیجیتال و IP، نرم افزارهای کاربردی موبایل، خدمات اینترنت و اپراتورهای تلفن همراه، ثابت و بین الملل نیز از دیگر موضوعات ارایه شده در این نمایشگاه است.

این گزارش می‌افزاید رایتل علاوه بر حمایت ویژه از برپایی این نمایشگاه، با جدیدترین محصولات و خدمات خود در نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته حضور دارد.

شایان ذکر است علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در تاریخ 25 لغایت 29 مرداد ماه به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-18 01:30

افزودن دیدگاه جدید