کد مطلب: 

179822

جشنواره ملى اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی آغاز بکار کرد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، با اشاره به افتتاح جشنواره ملى اختراعات و ابتکارات دانشگاه علمی‌ کاربردی در برج میلاد تهران، گفت: اختراعات برتر این جشنواره از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.
جشنواره ملى اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی آغاز بکار کرد

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح امروز با حضور وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم در برج میلاد افتتاح شد، گفت: شعار این جشنواره، فرهنگ خلاقیت و کارآفرینی، موتور محرک اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین ایجاد فضای تجاری‎سازی اختراعات و ابتکارات بومی کشور، رفع چالش‌های صاحبان تولید و صنعت،  معرفی دستاوردها و فناوری‌های علمی مهارتی و کاربردی، حمایت از مخترعان، کارآفرینان و شرکت‌های فناور و شناسایی استعدادها و پتانسیل‌های علمی و اجرایی مراکز آموزشی کشور را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی بیش از۸۷۰ هزار دانش آموخته،۶۰۰ هزار دانشجو و ۴۰ هزار مدرس دارد که نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات را هم با رویکرد تجاری سازی و نیازهای نوآورانه و کارآفرینانه دانشگاه برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: دراین جشنواره، اختراعاتی که از سوی بنیاد ملی نخبگان به تأیید علمی برسد از تسهیلات سطح ۳ بنیادملی نخبگان بهره مند می‌شوند، همچنین سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز ضمن اعتبارسنجی اختراعات، گواهینامه تأییدیه علمی به اختراعات منتخب اعطا می‌کند.

شایان ذکر است، نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از امروز یکشنبه ۲۵ مرداد تا ۲۷مرداد ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-16 18:16

افزودن دیدگاه جدید