کد مطلب: 

179796

رونمایی از سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن

سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن جهت ارائه کلیه خدمات بانکی به مشتریان با حضور مدیر حوزه مدیریت، معاون طرح و برنامه، مدیر و کارکنان انفورماتیک رونمایی شد.
رونمایی از سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، در مراسم رونمایی از سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن که در ساختمان آرژانتین برگزار شد، معاون طرح و برنامه موسسه اعتباری ثامن اظهار داشت: همبانک یکی از سرویس‌های حوزه خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD است که با مشارکت مدیریت انفورماتیک و شرکت ثامن ارتباط عصر راه اندازی شده که بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار، بروی تمامی گوشی‌های تلفن همراه و صرفاً با وارد کردن سر شماره #6788* قابل استفاده است.

امیر صحت در مراسم رونمایی از سرویس همبانک ثامن بیان داشت: سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن، خدمتی نوین در عرصه بانکداری الکترونیک می‌باشد که به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان فعال شده است.

صحت در ادامه افزود: مشتریان با استفاده از این سرویس می‌توانند خدماتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت صورتحساب و موجودی، انسداد کارت، مشاهده تسهیلات و پرداخت اقساط غیره را استفاده نمایند.

معاون طرح و برنامه موسسه اعتباری ثامن با اشاره به امنیت بالای این سرویس نسبت به سایر سرویس‌های بانکی گفت: عدم پرداخت هزینه زیرساخت ارتباطی توسط کاربران همبانک در مقایسه با پرداخت هزینه ارسال sms و یا استفاده از GPRS در سایر سامانه های بانکداری همراه، سرعت، امنیت و عدم وابستگی به نوع سیستم عامل و گوشی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: استفاده از همبانک هیچ گونه محدودیتی ندارد و تراکنش‌ها در این سرویس به صورت آنی انجام می‌شود؛ لذا مشتریان در کمترین زمان ممکن امور بانکی خود را در امنیت کامل می‌توانند انجام دهند.

صحت در پایان تاکید کرد: استفاده از این سرویس بر بستر امن USSD پیاده سازی شده و هیچ گونه اطلاعاتی بر روی گوشی همراه ذخیره نخواهد شد.

بر این اساس مشتریان دارای ثامن کارت می‌توانند با اتصال به سر شماره #6788*  از سرویس‌های همبانک ثامن بهره‌مند شوند.

افزون بر این تلفن بانک و اینترنت بانک ثامن هم راه اندازی شده است که رضایت مندی مشتریان را به همراه داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-16 14:11

افزودن دیدگاه جدید