کد مطلب: 

179795

آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس

آسیاتک حامی دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها شد.
آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت کشور در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی مراکز تماس خود (کال سنتر) و انتقال دانش و تجربیات روز دنیا برای وفادار سازی مشتریان در صنعت ICT از دومین سمینار سراسری مراکز تماس که در دو بخش بررسی دستاوردهای نوین مدیریتی و فناوری برگزار شد، حمایت کرد.

بنابراین گزارش، آسیاتک براین باور است که در عصر اینترنت، تجارت الکترونیک، شبکه‌های اجتماعی که حجم زیادی از خرید و فروش ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، وظیفه مراکز تماس یا کال سنترهاست که در اولین ارتباط با خریدار ارتباط موثر را برقرار کرده و تمام تلاش خود را برای نگهداری آن بکار برد.  

دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها، 14 مرداد 94 به مدت 1 روز  در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-16 13:20

افزودن دیدگاه جدید