کد مطلب: 

179771

تلویزیون OLED و تلفن هوشمند سری G شرکت LG برترین شدند

شرکت ال جی الکترونیکس (LG) امسال چهار جایزه انجمن صوتی و تصویری اروپایی (EISA) را به خانه برد.
تلویزیون OLED و تلفن هوشمند سری G شرکت LG برترین شدند

به گزارش سیتنا، این جایزه ها در چهارمین سال پیاپی برای تلویزیون OLED و دومین سال متوالی برای تلفن های هوشمند سری G اهدا شد. جوایز معتبر EISA توسط هیئتی متشکل از 50 مجله چندرسانه ای از 20 کشور اروپایی اهدا می شود و محصولات با استانداردهایی نظیر فناوری، طراحی و نوآوری زیر ذره بین قرار می گیرند.
تلویزیون 4K OLED مدل 65EG960V با صفحه نمایش منحنی 65 اینچی خود که کنتراستی بینهایت و رنگ هایی زنده را برای تجربه ای عالی پدید می آورد برنده جایزه دسته بهترین تلویزیون های سینمای خانگی شد. تک تک پیکسل ها در این تلویزیون به طور مجزا روشن می شوند و می توانند مشکی کامل را بازتولید کنند و نرخ پاسخ سریع تلویزیون باعث می شود تصویر تار نشود و تصاویری با کیفیت شبه سینمایی تولید شود. افزون بر این، طراحی Art Slim ال جی زیبایی را به خانه شما می آورد و پلتفرم تحسین شده WebOS 2.0 استفاده از تلویزیون را بسیار ساده و لذت بخش می کند.
برنده جایزه 2015-2016 بهترین تلویزیون هوشمند اروپا، تلویزیون 65 اینچی PRIME UHD TV که از پلتفرم WebOS 2.0 نیز بهره می برد (مدل 65UF950V) مثالی عالی از نسل جدید تلویزیون های هوشمند ال جی است. به عنوان بخشی از خط تولید تلویزیون های سوپر UHD مدل 65UF950V کیفیت تصویری عالی در مقایسه با تلویزیون های ال سی دی ارائه می کند که تجربه بصری بی نظیری را برای بیننده رقم می زند. پلتفرم به روز شده WebOS 2.0 نسبت به نسخه اصلی آن ویژگی های مفیدتری نظیر My Channels دارد که محتوای مورد نظر را به سادگی و راحتی تمام پیدا می کند.
همچنین گوشی پرچمدار G4 جایزه بهترین دوربین گوشی هوشمند اروپا را از آن خود کرد. این دوربین قدرتمند حسگر 16 مگاپیکسل OIS 2.0 و دریچه دیافراگم F1.8 دارد. فوکوس خودکار لیزری و دریچه دیافراگم F1.8 کاربر را قادر می سازد حتی تحت شرایط نور کم تصاویری زیبا و شفاف بگیرد. حسگر طیف رنگ دوربین به منظور کنتراست ، رنگ و نور سفید (White balance) را متوازن می کند. تصاویر شفاف بسیار زیبا و خوشرنگ هستند و به طور اعجاب آوری طبیعی به نظر می رسند. هیئت داوران EISA نمایشگر کوانتمی IPS این گوشی را که بخش مهمی از قابلیت های چندرسانه ای G4 است را تحسین کرد.
در ضمن، برنده جایزه بهترین ابزارک های پوشیدنی اروپا، ساعت LG Watch Urbane بود که بدنه تمام فلزی و طراحی مبتنی بر سیستم عامل اندروید دارد. این ساعت با دایره 1.3 اینچی از نمایشگر OLED تجهیز شده است، که رزولوشن 320 در 320 پیکسل دارد (245ppi). پردازنده این ساعت 1.2GHz Qualcomm Snapdragon™ 400 است و دارای 4 گیگا بایت حافظه داخلی می باشد. این ساعت ظاهری بسیار لاکچری دارد و برای هر موقعیتی مناسب است.
لی این کیو، نائب رئیس و مدیر بخش تلویزیون و مانیتور شرکت لوازم صوتی و تصویری ال جی می گوید:
 "ال جی از اینکه برای تعهدش به نوآوری در زمینه گوشی موبایل و لوازم صوتی و تصویری توسط بهترین کارشناسان صنعتی شناخته شده است بسیار خوشنود است. ما به تحکیم موقعیتمان به عنوان پیشگام برندهای جهانی ادامه خواهیم داد و موفقیت در اروپا نقشی اساسی در این مهم خواهد داشت."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-16 00:40

افزودن دیدگاه جدید