کد مطلب: 

179764

اقدام غیرحرفه‌ای یک مجری تلویزیون

اعضای خانواده یکی از شهدای غواص به یک برنامه تلویزیونی دعوت می‌شوند اما پس از دو ساعت انتظار، تنها از آنها خواسته می‌شود که خود را معرفی کنند و سپس برنامه به پایان می‌رسد!
اقدام غیرحرفه‌ای یک مجری تلویزیون

به گزارش سیتنا، روزنامه قانون با اشاره به مطلبی از میزان، آورده است: برنامه زنده «امشب»، با اجرای علی ضیاء هر شب ساعت 23 روی آنتن می‌رود. در یکی از بخش‌های این برنامه در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، این مجری در اقدامی درخور تحسین از خانواده یکی از شهدای غواص دعوت کرد تا در این برنامه شرکت کنند.

در این برنامه سه برادر و یک خواهر شهید امیر مسعود محمدزاده شرکت می‌کنند و براساس اطلاعات حدود دو ساعت در پخش منتظر اجرای برنامه می‌مانند. بالاخره ساعت 10 دقیقه بامداد نوبت به خانواده شهید محمدزاده می‌رسد تا مخاطبان از صحبت‌ها و خاطرات خانواده‌ای که شهیدشان پس از 29 سال به میهن بازگشته، استفاده کنند.

علی ضیا، مجری برنامه، از اعضای خانواده شهید می‌خواهد خود را معرفی کنند. در حالی که همگان انتظار برنامه‌ای جذاب و گفت‌وگویی شنیدنی را داشتند، ضیا در اقدامی عجیب و تأمل‌برانگیز، به معرفی افراد این خانواده بسنده کرده و از آنها خداحافظی می‌کند و برنامه را پایان می‌دهد؛ اقدامی که با واکنش مخاطبان مواجه شد و انتقادات زیادی را متوجه ضیا کرد، به طوری که این اقدام مجری موجب ناراحتی و انتقاد خانواده شهید از مسئولان برنامه شد و اعتراض خود را به مسئولان اعلام کردند.

یکی از اعضای خانواده شهید محمدزاده در مصاحبه‌ای با بیان اینکه "مسئولان برنامه مذکور شأن شهدا را رعایت نکردند"، گفت: «موضوع ناراحتی خانواده ما، شخصی نیست بلکه بحث شهید و شهادت است که چرا باید خانواده شهید را با اصرار به یک برنامه ببرند و از آنها بخواهند که فقط خود را معرفی کنند».

در ادامه این گزارش آمده است: دعوت از خانواده شهیدی که پیکرش پس از 30 سال طی عملیات تفحص کشف شده اقدامی شایسته است اما شایسته‌تر از آن، حفظ حرمت شهدا بوده و انتظار می‌رود افرادی مانند علی ضیا که از پایگاه اجتماعی برخوردار هستند قدرشناسی بیشتری نسبت به شهدا داشته باشند.

هویت پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده از منطقه پدغربی جزیره مجنون، «امیرمسعود محمدزاده» بعد از گذشت 30 سال از شهادتش طی عملیات تفحص توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بود، شناسایی شد. شهید امیر مسعود محمدزاده از بسیجیان دسته گردان 154 لشگر 32 انصارالحسین (ع) بوده که در عملیات 20 شهریورماه سال 1365 پیکر مطهرش در پد غربی جزیره مجنون باقی ماند، شهید امیرمسعودمحمدزاده از جمله 466 شهید مفقودالجسد استان همدان بوده که با بازگشت پیکر 275 شهید تازه تفحص شده بعد از 30 سال به وطن بازگشت.

روزنامه قانون در پایان آورده است: البته، این اولین توهین این مجری به اقشار مختلف جامعه نیست بلکه ضیا در یکی از برنامه‌های خود نیز به جامعه محترم خبرنگاران توهین کرده و این اقدام او مورد انتقاد اهالی رسانه واقع شد.

به نظر می‌رسد ارج بیش از حد به افراد در صداوسیما آن هم نه درحد شأن، اندازه و مهارت آنها بلکه به پشتوانه رانت و رابطه‌هایی که دارند سبب شده تا افرادی مانند علی‌ضیا به این راحتی به اقشار محترمی مانند خانواده شهدا و خبرنگاران توهین کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-15 12:03

دیدگاه‌ها

تصویر بهار
متاسفم برای علی ضیا وامثال او.که حرمت شهداء وسربازان آقا صاحب زمان (عجج) را نمی دوند.می دونید چرا چون نفسشون از جای گرم میاد.راحت نشته اند وهمه امکانات زندگی شون فراهمه.اگر خدایی ناکرده برای یکی ازعزیزانشون اتفاق ساده ای بیفتد دنیا باید کن فیکون بشه. خانواده عزیز شهید بزرگوار محمد زاده ماازشما عذر میخواهیم.ونام و یاد شهداء وشهیدگرام شما درقلب وذهن ما تا ابد باقیست.
ارسال شده توسط بهار در 24 مرداد 94 - 20:16

افزودن دیدگاه جدید