کد مطلب: 

179683

واعظی به استان های خراسان شمالی و جنوبی سفر می کند

وزیر ارتباطات، پنج شنبه و جمعه 22 تا 23 مرداد به استان خراسان شمالی و شنبه 24 مرداد، به استان خراسان جنوبی سفر می کند.
واعظی به استان های خراسان شمالی و جنوبی سفر می کند

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، حضور در گلزار شهدای  بجنورد، شرکت در جلسه شورای اداری در استانداری خراسان شمالی و افتتاح پروژه های ارتباطی استان ،  از جمله برنامه های اولین روز این سفر استانی است.

همچنین دکتر واعظی پروژه های ارتباطی شرکت زیرساخت را افتتاح و با فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه بجنورد دیدار خواهد کرد.

وی به همراه هیئت همراه به شهر شیروان می رود و در شورای اداری شیروان شرکت  می کند.

دیدار با عضو رئیس خبرگان رهبری ،آیت الله مهمان نواز نیز، از جمله  برنامه  های سفر به این استان است.

دکتر واعظی همچنین  جمعه 23 مرداد از مجتمع ICT استان خراسان شمالی بازدید و به تهران  بازمی گردد.

وی شنبه 24 مرداد نیز  به همراه معاونان خود، به استان خراسان جنوبی  سفرمی کند و با حضور در مزار گلزار شهدای این استان، با آرمانهای شهیدان، تجدید میثاق  خواهدکرد.

از جمله برنامه های دیگر این سفر، حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند و شرکت در جلسات شورای اداری  بیرجند، در محل استانداری است.

از سویی دیگر افتتاح  پروژه های ارتباطی استان با حضور وزیر ارتباطات در محل استانداری انجام می شود و  پس ازآن دکتر واعظی،  پاسخگوی سوالات خبرنگاران  است.

همچنین نشست وزیر ارتباطات با فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بازدید از شرکت پست نیز از جمله برنامه های دیگر این سفر استانی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-12 16:40

افزودن دیدگاه جدید