کد مطلب: 

17956

اختتامیه مسابقات پینگ‌پنگ باشگاه‌های تهران با حضور مدیران عامل رایتل و راک

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همزمان با مراسم اختتامیه مسابقات پینگ‌پنگ لیگ باشگاه‌های استان تهران از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان این رشته تجلیل می‌کند.
اختتامیه مسابقات پینگ‌پنگ باشگاه‌های تهران با حضور مدیران عامل رایتل و راک

به گزارش سیتنا به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جمعه هفت آذر همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات لیگ باشگاه های استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان مراسم تجلیلی نیز از قهرمانان و پیشکسوتان پینگ پنگ پایتخت برگزار می شود.

این مراسم با حضور دکتر نژادفلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، زارع پور رئیس فدراسیون و تنی چند از مسوولان کشوری، ساعت 19 روز جمعه 7 آذرماه در سالن حجاب برگزار خواهد شد و پیش از آن، میهمانان و حاضران در سالن، شاهد برگزاری 2 دیدار پایانی مسابقات پینگ پنگ لیگ باشگاه های استان تهران خواهند بود.

برترین های مسابقات آقایان و بانوان لیگ پینگ پنگ باشگاه های استان تهران، روز جمعه جوایز خود را در حضور مهندس صدری مدیرعامل شرکت رایتل و یوسفیان مدیرعامل شرکت راک دریافت خواهند کرد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور ورزشکاران بسیجی، مراسمی با عنوان هیئت عاشقان امام علی(ع) برگزار خواهد شد و از دو نفر از اعضای بسیج ورزشکاران در دو بخش بانوان و آقایان به عنوان نماینده ورزشکاران بسیجی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-28 09:45

افزودن دیدگاه جدید