کد مطلب: 

179515

توقف متقاضیان وام‌های حمایتی در پست‌بانک

بعد از طرح ابهاماتی در خصوص نحوه، چرایی و چگونگی اعطای وام‌های حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که همچنان پاسخی برای آن وجود ندارد، حالا شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی از افراد مورد نظر این وزارتخانه برای دریافت وام نیز هنوز موفق به دریافت وام خود از بانک وابسته به وزارت ارتباطات یعنی پست‌بانک نشده‌اند.
توقف متقاضیان وام‌های حمایتی در پست‌بانک

به گزارش سیتنا، خبرنگار عصر ارتباط، نوشت: در مقطعی که پرسش‌ها و ابهامات ارایه تسهیلات مالی وزارت ارتباطات به شرکت‌های خصوصی حوزه ICT مطرح بود، برخی از شرکت‌هایی که موفق به اخذ تایید و معرفی به بانک عامل یعنی پست‌بانک شدند نیز با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه شدند.

در این خصوص مسایلی همچون شیوه اعطای وام‌های حمایتی در سه قسط 6 ماهه، روش بازگشت مبالغ، میزان سود وام‌ها که ارقام متفاوتی بود، نیز مطرح شد.

اما در حالیکه وزارت ارتباطات هیچ پاسخی به ابهامات نحوه اعطای این وام‌ها نداشت حالا مسایل دیگری از سوی دریافت‌کنندگان وام‌ها مطرح شده است.

بر این اساس شنیده شده شرایط سختی از سوی پست‌بانک در مقابل متقاضیان وام‌های حمایتی تقاضا شده که برخی از ایشان را با مشکلاتی مواجه کرده است. اگرچه هنوز اخبار رسمی از انصراف متقاضیان این وام‌ها منتشر نشده اما پیش از این نیز شنیده شده بود، برخی شرکت‌ها همچنان نتوانسته‌اند مدارک مورد نیاز پست بانک را تهیه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-08 01:59

افزودن دیدگاه جدید