کد مطلب: 

179442

هزار طرح گردشگری برای سرمایه گذاران روی میز میراث فرهنگی

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چارچوب فعالیت های این سازمان را بر مبنای اقتصاد مقاومتی دانست و از ارائه هزار و 20 طرح پیشنهادی گردشگری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد.
هزار طرح گردشگری برای سرمایه گذاران روی میز میراث فرهنگی

به گزارش سیتنا، مسعود سلطانی فر در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار گفت: سازمان میراث فرهنگی با توجه به شرایط به وجود آمده پس از توافق وین یک بسته پیشنهادی در قالب هزار و 20 پروژه با برآورد 23 هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی آماده کرده است.
وی از این بسته پیشنهادی به عنوان کامل ترین بسته این سازمان برای سرمایه گذاران یاد کرد و گفت: این پیشنهادات هم اکنون زیر چاپ است و ظرف دو هفته آینده به زبان های انگلیسی و عربی منتشر خواهد شد.
معاون رییس جمهوری اضافه کرد: در این بسته بسیاری از هتل های سه، چهار و پنج ستاره و برخی مناطق نمونه گردشگری برای سرمایه گذاران معرفی می شود.
وی احیاء و مرمت اماکن تاریخی را نیز یکی از پیشنهادهای مطرح شده در این بسته دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با این پیشنهادها مشکل اشتغال کشور را رفع کنیم.
سلطانی فر همچنین گفت: بعد از اینکه طرح های پیشنهادی مشخص شد و سرمایه گذاران اعلام آمادگی کردند باید شرایطی را فراهم کنیم تا سرمایه گذاران در کوتاه ترین مدت مجوز دریافت کنند و لذا با هماهنگی های انجام شده با ستاد جذب سرمایه های خارجی این تسهیلات آماده می شود.
وی همچنین گفت: سازمان میراث فرهنگی، معاونت برنامه ریزی این سازمان را مسوول پیگیری سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-05 21:41

افزودن دیدگاه جدید