کد مطلب: 

179438
معاون وزیر ارتباطات آذربایجان در دیدار با مدیرعامل زیرساخت:

شرکت‌های ارتباطی آذربایجان از این پس حضور بیشتری در ایران خواهند داشت

معاون وزیر ارتباطات آذربایجان با تصریح بر این نکته که شرکت های ارتباطی آذربایجان می توانند خدمات مورد نیاز ایران را ارایه دهند، افزود: این شرکت ها از این پس حضور بیشتری در ایران خواهند داشت.
شرکت‌های ارتباطی آذربایجان از این پس حضور بیشتری در ایران خواهند داشت

به گزارش سیتنا، مهندس «محمود خسروی» معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در دیدار با «التماس اف » معاون وزیر ارتباطات آذربایجان در مجتمع انقلاب اسلامی، بر همکاری های مشترک ارتباطی دو کشور تاکید کرد.

خسروی با اشاره به نقش حاکمیتی شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: این شرکت پس از خصوصی سازی مخابرات متولی امور حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و ما به تمامی اپراتورها خدمات ارتباطی ارایه می دهیم.

وی افزود: ما روابط بسیار خوبی با آذربایجان داریم و در زمان تحریم نیز این همکاری و روابط ادامه داشت  و ما مطمئنا این همکاری در آن شرایط را فراموش نمی کنیم.

خسروی با اشاره به موقعیت منحصر به فرد ایران در منطقه گفت: ما با 13 کشور هم مرز هستیم و از این رو می توانیم نقش موثری درترانزیت و تبادل ارتباطات برای کشورهای منطقه ایفا کنیم.

وی با اشاره به شرایط جدیدی که در دولت دکتر روحانی برای همکاری های منطقه ای فراهم شده است، گفت: با این موقعیت جدید زمینه توسعه همکاری های دو طرف بیش از پیش فراهم شده است  و علاوه بر این، بخش خصوصی کشور ما با بخش خصوصی آذربایجان همکاری هایی دارد که دو کشور می بایست زمینه گسترش این همکاری ها را فراهم کنند و ما از توسعه این همکاری ها استقبال می کنیم.

در ادامه «التماس اف » معاون وزیر ارتباطات آذر بایجان با اظهار خشنودی ار حضور در ایران گفت: با توجه به پایان شرایط تحریم شاهد موقعت خوبی برای کشور شما خواهیم بود، ما شرایط شما را برای تحریم درک می کردیم چرا که قبلا آن را تجربه کرده بودیم.

وی افزود: این دیدار ها باعث تداوم ارتباطات بیشتر دو کشور خواهد شد و آمارهایی که برای برنامه های آینده و چهار  ساله  ارایه می دهید با شرایط جدید امکان پذیر خواهد بود و ما آمادگی برای همکاری در جهت تحقق این بر نامه ها را داریم.

معاون وزیر ارتباطات آذربایجان با تصریح بر این نکته که شرکت های ارتباطی آذربایجان می توانند خدمات مورد نیاز ایران را ارایه دهند، افزود: این شرکت ها از این پس حضور بیشتری در ایران خواهند داشت.

التماس اف در ادامه با اشاره به ماهواره این کشور که به زودی راه اندازی خواهد شد، گفت: ایران برای تامین ارتیاطات خود در منطقه و جهان می تواند از خدمات این ماهواره استفاده کند.

معاون وزیر ارتباطات آذربایجان و هیات همراه، از بخش های مرکز مدیریت سوییچ، مرکز مدیریت دیتا و مرکز مدیریت انتقال در مجتمع انقلاب اسلامی بازدید کردند و از نزدیک با مدیریت شبکه ارتباطی کشور در شرکت ارتباطات زیرساخت آشنا شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-05 17:44

افزودن دیدگاه جدید