کد مطلب: 

179434

اعطای بیش از 26 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های فعال فاوا

مدیرکل توسعه فناوری و دبیر وجوه اداره شده وزارت، با اعلام پایان فرآیند ارزیابی و اعطای تسهیلات در چارچوب فراخوان سال 93 گفت: در قالب فراخوان اول اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده، اعطای بیش از 26 میلیارد تومان تسهیلات به 73 شرکت خصوصی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به تائید کمیته وجوه اداره شده وزارت ICT رسید.
اعطای بیش از 26 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های فعال فاوا

به گزارش سیتنا، دکتر صمیمی با بیان این که سهم شرکت های نرم افزاری و تولیدکننده محتوا از از تسهیلات مصوب حدود 59 درصد بوده است، گفت: سهم شرکت های فعال در حوزه امنیتICT نیز برابر 19.5 درصد و حدود 21.5 درصد نیز به شرکت های سخت افزاری اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان دوم اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده وزارت ICT در حال انجام است، افزود: به دلیل تقاضای مکرر متقاضیان به خصوص شرکت های فاوای مستقر در استانها این فراخوان تا تاریخ 94/5/20 تمدید شد.

وی با تاکید بر این که مدت فراخوان دیگر قابل تمدید نیست، افزود: متقاضیان باید با دقت و به صورت کامل مدارک مورد نیاز را مطابق با دستورالعمل های مندرج در پورتال وجوه اداره شده و با عنایت به اولویت های اعلام شده تکمیل و ارسال کنند.

دکتر صمیمی با اشاره به استفاده حداکثری از بضاعت فنی موجود در بخش خصوصی کشور برای ارزیابی طرح های دریافتی، افزود: با پیشنهاد کمیته وجوه اداره شده و تائید وزیر ارتباطات، از این پس نمایندگان نظام صنفی رایانه ای و سندیکای صنعت مخابرات به صورت رسمی عضو کمیته های تخصصی وجوه اداره شده خواهند شد و تعامل با این تشکل ها برای معرفی نمایندگان مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-05 17:28

افزودن دیدگاه جدید