کد مطلب: 

17942

سایت Airbnb به مشتریان خود یک میلیون دلار غرامت می‌دهد

سایت Airbnb به مشتریان خود یک میلیون دلار غرامت می‌دهد

Airbnb سرویسی معروف در حوزه گردشگری، سفر و تامین اقامتگاه برای مسافران در نقاط مختلف جهان است. در این سایت افراد مختلفی از سراسر دنیا، آپارتمان یا خانه خود را ثبت کرده و در معرض دید کاربران قرار داده‌اند تا در صورت توافق، به مسافران اجاره دهند.

 

به گزارش سیتنا، هر چند این شرکت اینترنتی کار خود را با اجاره سه تشک بادی آغاز کرده ولی امروزه با دست یافتن به شهرتی جهانی، هر ماه میلیون‌ها بازدیدکننده دارد. Airbnb به تازگی اعلام کرده قصد دارد اقامتگاه و اثاث میزبانان خود را یک میلیون دلار تحت پوشش بیمه قرار دهد.

 

به گزارش رایورز، علاوه بر این اگر میهمانان هم در مدت زمان اقامت خود دچار آسیب شوند، قادر خواهند بود از این بیمه استفاده کنند. قرار است این برنامه در مرحله اول از ۱۵ ژانویه ۲۰۱۵ (۲۵ دی ۱۳۹۳) در داخل آمریکا عملیاتی شود و سپس به دیگر کشورهای جهان نیز تسری یابد.

 

البته افرادی که از طریق Airbnb اقامتگاه خود را اجاره می‌دهند، برای استفاده از این بیمه نیاز به انجام کار خاصی ندارند زیرا این فرایند به طور خودکار انجام می‌شود.این بیمه‌نامه ارزشمند از یک سو ترس و تردید مالکان اقامتگاه‌ها را برطرف کرده و از سوی دیگر سلامت و امنیت مهمانان را نیز فراهم می‌آورد.

 

تاکنون شکایت‌های زیادی در خصوص وارد آمدن خسارت به میزبانان به Airbnb ارائه شده که از موارد جزئی نظیر آسیب‌های مختصر به اموال میزبان تا تخریب کامل اسباب و اثاثیه به ویژه در جریان برگزاری جشن‌ها را شامل می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-27 00:44

افزودن دیدگاه جدید