کد مطلب: 

17936

تکرار یک المان کلیدی در تبلیغ خدمت تخصصی دو اپراتور

یکی از کمپین های ماه های اخیر رایتل، خدمتی از این این اپراتور را معرفی می کند: سیم کارت رایتل طرح دانشجو. خدمتی که شرایط قیمتی مناسبی را در دستور کار دارد و مناسب احوالات جیب مخاطب هدف اولیه خود، یعنی قشر دانشجو است.
تکرار یک المان کلیدی در تبلیغ خدمت تخصصی دو اپراتور

به گزارش سیتنا به نقل از ام بی ای نیوز، در آگهی عده ای دانشجو با ظاهر امروزی و جوان پسند را مشاهده می کنیم که با هیجان خاصی در مورد ویژگی ها و مزایای خدمت مذکور توضیح می دهند. در پس زمینه آگهی از شناخته شده تخته سیاه (تخته سبز رنگ موسوم به تخته سیاه) و گچ برای فضاسازیِ هر چه بهتر حال و هوای دانشجویی بهره گرفته شده است، شناخته شده هایی که آشنای چشم مخاطبان هستند.

چند وقت پیش بود که رقیب قدرتمند رایتل، یعنی همراه اول، خدمتی با نام و بازار هدف مشابه تعریف و به بازار ارائه کرد: سیم کارت دانشجویی همراه اول.

این اپراتور نیز در تبلیغات خود از المان دانشجو با ظاهر مدرن و امروزی، تخته سیاه و گچ استفاده کرده بود، المان هایی که در تبلیغات جدید رایتل نیز تکرار شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-26 19:10

افزودن دیدگاه جدید