کد مطلب: 

17924

کنگره مجازی «فناوری، ارتباطات و دانش» برگزار می‌شود

نخستین کنگره بین‌المللی مجازی فناوری، ارتباطات و دانش طی روزهای پنجم و ششم آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، دکتر مهدی ظریف، دبیر نخستین کنگره بین‌المللی مجازی فناوری، ارتباطات و دانش در این رابطه گفت: کنگره بین‌المللی فناوری، ارتباطات و دانش شامل پنج کنفرانس است که برای اولین بار به صورت مجازی در موضوعات و محورهای مختلف در واحد مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کنگره شامل پنج کنفرانس از جمله سومین کنفرانس بین‌المللی اطلاعات، حال و آینده، دومین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های اطلاعاتی هوشمند و سیستم پیچیده، اولین کنفرانس بین‌المللی کنترل، مدارهای الکتریکی، ارتباطات و شبکه‌های هوشمند، اولین کنفرانس بین‌المللی مهندسی دانش، اطلاعات و نرم‌افزار و اولین کنفرانس بین‌المللی مهندسی عصبی، سیستم‌ها و تکنولوژی است.

مدیر کل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با بیان اینکه این کنگره از ساعت 8:30 روز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز به کار می‌کند، افزود: کنگره بین‌المللی فناوری، ارتباطات و دانش موفق به دریافت امتیاز نمایه IEEE نیز شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-25 20:43

افزودن دیدگاه جدید