کد مطلب: 

179187

مخابرات ایران از نظر خدمات و مشترکان منحصر بفرد است

سرپرست شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات ایران از نظر نوع و تنوع خدمات، تعداد مشترکان و خدمت گیرندگان با هیچ مجموعه ای قابل مقایسه نیست.
مخابرات ایران از نظر خدمات و مشترکان منحصر بفرد است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس دهناد که در جمع روسای بازرسی مجموعه مخابرات ایران سخن می گفت، افزود: چتر نظارتی حوزه بازرسی به لحاظ اهمیت ، باید متناسب با جایگاه حساس شرکت مخابرات در صنعت ارتباطات و گستره حوزه ماموریتی این شرکت باشد تا تمام تهدید ها به فرصت تبدیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت صنعت مخابرات در شئون مختلف جامعه، نقش بازرسی و نظارت بر کارها و خدمات بسیار برجسته خواهد بود.

وی شرکت مخابرات ایران را یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور خواند و خاطرنشان کرد: مخابرات ایران از نظر نوع و تنوع خدمات، تعداد مشترکان و خدمت گیرندگان با هیچ مجموعه ای قابل مقایسه نیست. از این رو از نظر تاثیر گذاری در توسعه اقتصادی یکی از اثرگذار ترین شرکت هاست . به نوعی زندگی روزانه همه مردم ،دستگاه های اجرایی همه نهادها و تمام شئون مردم و دولت با خدمات مخابرات عجین شده است.

مهندس دهناد با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه بازرسی نظارت بر حسن اجرای امورات است، گفت: از الزامات یک بازرسی خوب این است که هیچ امری از امور شرکت از چشمان تیز بین بازرسی  پنهان نماند.

سرپرست شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه بازرسی باید بین نواقص و معایب تفاوت قایل شود، تاکید کرد: کمبود ها و نواقص به سیستم و سازمان برمی گردد ، اما معایب به مدیران و مسوولان. آنچه مهم است این که نواقص و معایب باید با کوشش بازرسی مرتفع شود.

وی بازرسی را یکی ازمهمترین ابزار مدیریت عنوان کرد و گفت: هنر یک بازرسی خوب این است که بتواند واقعیت ها را بر اساس آنچه هست منعکس کند تا ضمن اینکه ظلمی به کسی نشود، حقی از مردم و ذی نفعان نیز تضیع نشود .

مهندس دهناد ،هوشمندی و حساسیت رادر حوزه بازرسی ضروری دانست و افزود: بازرسی باید جنبه ی پیشگیرانه قوی داشته باشد تا زمینه های بروز مشکلات راقبل از وقوع شناسایی و با ارایه پیشنهاد برای رفع آن بکوشد.

وی با تاکید بر اینکه جهت گیری های حزبی و ارایه سلایق شخصی نباید در حوزه ی بازرسی وجود داشته باشد گفت: حفظ اسرار مردم از اهم واجبات است ، مدیران بازرسی با سعه صدر و تواضع نهایت تلاش خود را برای حفظ آبرو و شان مردم داشته باشند.

سرپرست شرکت مخابرات ایران، ثمره بازرسی را بهبود مدیریت خواند و خاطر نشان کرد : بازرسی با شناسایی نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف سازمان با رویکرد صداقت و راستی آزمایی و ارایه اطلاعات صحیح به مدیران تاثیر بسزایی در تصمیم گیری آنها دارند.

وی در پایان از مدیران بازرسی مجموعه مخابرات ایران خواست با برخورد عادلانه خود و جلب اعتماد مخاطبان زمینه بازدارندگی از تخلف را همواره در سازمان فراهم کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-30 18:41

افزودن دیدگاه جدید