کد مطلب: 

17916

انصراف سازمان نصر از برگزاری الکامپ بیستم

انصراف سازمان نصر از برگزاری الکامپ بیستم

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با انتشار بیانیه‎ای ضمن تشکر از تلاش‎های مهندس جهانگرد برای اخذ مجوز نمایشگاه الکامپ بیستم به نام سازمان نصر، از برگزاری نمایشگاه الکامپ بیستم انصراف داد.

 

به گزارش سیتنا، در متن اطلاعیه‎ی سازمان نصر کشور آمده است: این سازمان درنظر داشت تا با تمهید برگزاری نمایشگاهی باشکوه و با کیفیت و جلب توجه آحاد مردم شریف ایران و همه دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی فصل جدیدی از توجه به فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و رونق این بازار را رقم زند.
برای نیل به این هدف جناب آقای مهندس جهانگرد رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات ایران همچون همیشه با تلاش صادقانه خود توانستند با اخذ مجوز برگزاری الکامپ بیستم در تاریخ 93/8/14 مقدمات برگزاری آن را برای سازمان فراهم نمایند.
همان گونه که مستحضرید این شرط لازم، در صورت تحقق شروط دیگر یعنی آمادگی شما همکاران محترم برای برپایی نمایشگاهی با کیفیت، حضور مقامات عالی رتبه اجرایی در مراسم افتتاحیه، ایام برگزاری و اختتامیه و رفع برخی موانع اجرایی از سوی مسئولین ذیربط می توانست موجد برگزاری نمایشگاهی در طراز جهانی باشد.
نقطه نظرات ارزشمند ارائه شده در نشست هم اندیشی بزرگ اول آذرماه توسط شما همکاران محترم ، عدم امکان حضور وزیر محترم ارتباطات و نیز جناب رئیس جمهور در نمایشگاه و همچنین فرصت زمانی کم آماده سازی آن، مسئولین برگزاری را بر آن داشت تا با استفاده از همه ظرفیتهای ممکن تاریخ برگزاری را به فرصت دیگری موکول نمایند، که این مهم هم میسور نشد.
لذا با امید به تحقق قول مسئولین ذیربط جهت ایجاد شرایط لازم برای برپایی نمایشگاهی ماندگار و تاریخی در الکامپ بیست و یکم در سال آینده توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، برای شرکت سهامی نمایشگاه ها در امر برگزاری نمایشگاه الکامپ بیستم از روزهای شانزدهم تا نوزدهم آذرماه سالجاری آرزوی موفقیت می نماید.
 انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-25 17:47

افزودن دیدگاه جدید