کد مطلب: 

179153
سخنگوی شرکت مخابرات ایران:

کارکنان مخابرات، مدافع و پیام رسان سازمان هستند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در جشن بازنشستگی کارکنان شرکت مخابرات ایران، گفت: کارکنان مخابرات، چه در طول خدمت و چه در دوران بازنشستگی، مدافع ایده ها، پیام رسان سازمان و جهت دهنده به افکار عمومی هستند.
کارکنان مخابرات، مدافع و پیام رسان سازمان هستند

به گزارش سیتنا، دکتر زارعیان در این مراسم با اشاره به ارزش تجربه انباشته سالیان طولانی توسط بازنشستگان، تصریح کرد: با صدور احکام بازنشستگی تشویقی کارکنان از پایان سال 92 تاکنون، حدود 7200 نفر از همکاران درخواست بازنشستگی نموده اند.

وی با تاکید بر لزوم تعمیق ارتباط بازنشستگان با سازمان به روش های مختلف ادامه داد: مجموعه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال جاری با انتشار نشریه بازنشستگان به صورت فصلنامه با فرم جدید و همچنین با اختصاص بخشی در سامانه داخلی شرکت مخابرات ایران برای استفاده از نظرات این عزیزان، نگاه و توجه ویژه ای به این بخش داشته است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: همچنین، سامانه پاسخگویی 2021 به عنوان جدیدترین راه ارتباطی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، جوابگوی سوالات بازنشستگان و یک راه ارتباطی بین سازمان، مخاطبان و کارکنان آن است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ستادی شرکت مخابرات ایران بیش از 300 نفر بازنشسته شده اند، خاطرنشان ساخت: با موافقت مدیریت مخابرات، جشن بازنشستگی کارکنان در طول سال در چند مرحله برگزار خواهد شد.

دکتر زارعیان با اظهار امیدواری به اینکه سنت حسنه تکریم بازنشستگان در سال های آتی نیز ادامه داشته باشد، خاطرنشان ساخت: مرور خاطرات گذشته و استفاده از تجربیات این جمع فرهیخته، از جمله اهداف برگزاری جشن بازنشستگی کارکنان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-29 21:05

افزودن دیدگاه جدید