کد مطلب: 

179137
امضای تفاهم‌نامه همکاری رایتل و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای؛

رایتل آموزش‌ها را آنلاین می‌سازد

با استفاده از بستر فراهم شده توسط رایتل و همچنین امضای تفاهم نامه‌ای مابین این اپراتور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از این پس بخشی از آموزش‌های قابل ارایه سازمان مذکور از طریق فضای مجازی، بر بستر شبکه رایتل ارایه می‌شوند.
رایتل آموزش‌ها را آنلاین می‌سازد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، صبح امروز شرکت رایتل و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان دو مجموعه از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری متقابلی در جهت فراهم آوری بستر مورد نیاز با هدف گسترش هرچه بیشتر حوزه خدمات آموزشی منعقد کردند.

براساس این تفاهم نامه دو ساله، رایتل و سازمان آموزش فنی و حرفه ای نسبت به ایجاد کارگروه مشترک فنی، مالی و حقوقی اقدام کرده و مدل‌های اجرایی پروژه‌های آتی را ارایه خواهند داد.

این گزارش می‌افزاید براساس این تفاهم نامه کاربران با استفاده از زیر ساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات رایتل در هر نقطه از کشور که تحت پوشش شبکه رایتل باشند می توانند به محتوای بارگذاری شده توسط سازمان آموزش  فنی و حرفه ای دسترسی داشته باشند.

طبق این تفاهم‌نامه و در ادامه طرح رای‌آموز رایتل آموزش‌ها به صورت الکترونیکی و فضای مجازی تحت وب و گوشی‌های همراه دنبال خواهد شد و از این پس آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد فاز جدیدی با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-29 16:24

افزودن دیدگاه جدید