کد مطلب: 

179136
مدیرعامل رایتل، تشریح کرد:

ارائه‌ی آموزش‌های مهارتی آنلاین توسط رایتل بر بستر شبکه‌ی داخلی

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل، گفت:خاصیت LMS‌هایی که اکنون وجود دارد این است که چون در بستر شبکه دیتاست هیچ خللی در ارتباط به وجود نمی‌آورد مگر آنکه شرکت رایتل قطع شود. این سیستم داخلی است و اگر اینترنت قطع شود، می‌توان به راحتی به آن دسترسی داشت.
ارائه‌ی آموزش‌های مهارتی آنلاین توسط رایتل بر بستر شبکه‌ی داخلی

به گزارش خبرنگار سیتنا، سید مجید صدری در حاشیه‌ی امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور درباره عملکرد دو ساله خود گزارشی مختصر ارائه کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه 80 درصد مشترکان ما مشترکان دیتا هستند، تمام تلاش خود را در راستای محتوا و سرویس‌های ارزش افزوده گذاشته‌ایم.

وی گفت: مشترکان ماه در ابتدای فعالیت جدی یعنی مهرماه 92 حدود 300 هزار نفر بودند که این میزان اکنون به بیش از 4 میلیون و 300 هزار مشترک فعال رسیده است.

وی با اشاره به اجرای تفاهم همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، افزود: افراد از طریق 2 سایت WWW.IRANLMS.IR و سایت شرکت رایتل امکان دریافت خدمات آموزشی را خواهند داشت؛ در این روش افراد با مراجعه به فنی و حرفه‌ای نام کاربری و رمز عبور استفاده از خدمات آموزشی دریافت خواهند کرد که در نهایت منجر به صدور گواهینامه آموزشی مرتبط خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رایتل گفت: از آنجا که بیشتر بر زیرساخت رایتل متمرکز شده‌ایم افراد باید از طریق شبکه رایتل وارد شوند و به عبارتی مشترک رایتل باشند.

صدری درباره هزینه پیش‌بینی شده نیز گفت: در مرحله‌ اول 47 هزار تومان است که آموزش مجانی می‌دهیم، اما هزینه‌ای که این طرح برای مشترکان ما دارد مبلغ 9500 تومان است که شامل یک سیم‌کارت، کتاب الکترونیک و هزینه پست می‌شود.

وی در پایان گفت: خاصیت LMS‌هایی که اکنون وجود دارد این است که چون در بستر شبکه دیتاست هیچ خللی در ارتباط به وجود نمی‌آورد مگر آنکه شرکت رایتل قطع شود. این سیستم داخلی است و اگر اینترنت قطع شود، می‌توان به راحتی به آن دسترسی داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-29 16:11

افزودن دیدگاه جدید