کد مطلب: 

179133
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خبر داد:

شرکت 300 هزار نفر در دوره‌های آموزشی رای‌آموز رایتل

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت 300 هزار نفر در دوره‌های آموزشی رای‌آموز رایتل و صدور گواهینامه تحصیلی برای 65 هزار نفر خبر داد.
شرکت 300 هزار نفر در دوره‌های آموزشی رای‌آموز رایتل

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر "ابوالحسن فیروزآبادی" در مراسم امضاء تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت خدمات ارتباطی رایتل، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان یک سازمان آموزشی با گرایش مهارت در کشور نقش مهمی در نظام آموزشی، فنی و حرفه‌ای و اقتصادی دارد و با تحولاتی که امروز در دنیا به وجود آمده استفاده از نظام آموزشی از راه دور در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امسال بیش از 78 میلیون پیامک آموزشی از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای به کسانی که با سازمان در ارتباط‌اند ارسال شده است و این امر نشان از فراهم بودن ظرفیت سازمان برای در اختیار گرفتن فضای آموزش فضای مجازی است.

فیروزآبادی ابراز امیدواری کرد: با توجه به وجود 13 هزار و 500 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور از طریق امضای این تفاهم‌نامه همکاری صد‌ها هزار نفر موفق به دریافت گواهینامه آموزشی شوند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در حال حاضر رایتل تنها اپراتور نسل سه است که 330 شهر را تحت پوشش دارد و امیدواریم در جهت بهره‌گیری از امکانات اپراتور نسل سوم این تفاهم‌نامه را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به وجود 13 هزار و 500 آموزشگاه بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: آموزشگاه‌های خصوصی می‌توانند از پلت‌فرمی که در شرکت رایتل فراهم شده برای ارائه‌ی خدمات آموزشی استفاده کنند و به‌طور فعال در این حوزه کار آموزش را دنبال کنند.

فیروزآبادی گفت: با استفاده از این پلت‌فرم که رای‌آموز رایتل نام دارد 300 هزار نفر به‌طور فعال در دوره‌های آموزشی شرکت و 65 هزار نفر گواهینامه تحصیلی دریافت کردند که نشان از استقبال و ‌آمادگی مردم برای استفاده تکنولوژی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-29 15:39

افزودن دیدگاه جدید