کد مطلب: 

179109

گام بعدی رایتل برای ارائه‌ی دامنه‌ی وسیع‌تری از امکانات اپراتوری

اگرچه شبکه جوان و پویای رایتل امکان ارائه‌ی سرویس‌های مطلوب و کارآمد نسل سوم را برای مشترکان خود در سراسر کشور فراهم آورده است، انتظار می‌رود با به ثمر نشستن گام بعدی رایتل برای ارائه‌ی نسل چهارم و افزایش پهنای باند و سرعت انتقال، مشترکان این اپراتور از دامنه‌ی وسیع‌تری از امکانات اپراتوری بهره‌مند شوند.
گام بعدی رایتل برای ارائه‌ی دامنه‌ی وسیع‌تری از امکانات اپراتوری

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل در گفت‌وگوی چندی پیش خود را خبرنگار مهر تاکید کرده بود که به زودی و با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسل چهارم موبایل رایتل در تهران راه اندازی می شود.

وی، افزوده بود: در این زمینه در مرحله نصب آنتن های LTE هستیم و در این مرحله ۲۷۰ سایت در تهران نصب و راه اندازی کردیم؛ با این حال پیش بینی می کنیم تا دو ماه آینده بتوانیم ۴G را در مناطق پرترافیک شهر تهران راه اندازی کنیم. (لینک)

دکتر ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در بازدید جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رایتل، خاطرنشان ساخته بود که رایتل همه نقاط تحت پوشش خود را زیر چتر نسل سوم ارتباطات قرار داده است و به هیچ عنوان فناوری‌های پایین‌تر از نسل سوم را به مشترکان ارائه نمی­‌کند. (لینک)

در همین راستا، اگرچه شبکه جوان و پویای رایتل امکان ارائه‌ی سرویس‌های مطلوب و کارآمد نسل سوم را برای مشترکان خود در سراسر کشور فراهم آورده است، انتظار می‌رود با به ثمر نشستن گام بعدی رایتل برای ارائه‌ی نسل چهارم و افزایش پهنای باند و سرعت انتقال، مشترکان این اپراتور از دامنه‌ی وسیع‌تری از امکانات اپراتوری بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ نسل چهارم موبایل، مهیا کننده‌ سرعت و پهنای باند بسیار بالا برای دسترسی به اینترنت و انتقال دیتاست که علاوه بر گوشی تلفن همراه می‌توان با استفاده از مودم‌های نسل 4، از امکانات آن در لپ‌تاپ‌های دارای مودم وایرلس USB وگوشی‌های هوشمند نیز استفاده کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-28 18:05

افزودن دیدگاه جدید