کد مطلب: 

17908

تنوع سیم‎کارت‎ رایتل متناسب با گوشی‎های مختلف؛ عادی، دوپانچ، میکرو و نانو

امروزه فضای دستگاه‌های تلفن همراه از نظر سازندگان آن اهمیت زیادی یافته است و طراحان این دستگاه‌ها می‌کوشند با کوچک‌سازی قطعات مربوطه از آن فضا به صورت بهینه استفاده کنند.
تنوع سیم‎کارت‎ رایتل متناسب با گوشی‎های مختلف؛ عادی، دوپانچ، میکرو و نانو

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، عمده سازندگان دستگاه‌های تلفن همراه برتر دنیا همچون اپل، سامسونگ، سونی، اچ‌تی‌سی و ال‌جی، در نسل‌های جدید دستگاه‌های تولید‌شده از سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی با قطع‌های کوچکتر استفاده می‌کنند.

در حال حاضر برخی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه در کشور، خود به پانچ سیم‌کارت‌‌ عادی و تبدیل آن به سیم‌کارت‌‌ با قطع کوچکتر اقدام می‌کنند که در بسیاری مواقع باعث خرابی سیم‌کارت‌‌ می‌شود!

در این راستا رایتل با توجه به روند سریع پیشرفت فناوری تلفن‌های همراه هوشمند و نیاز کاربران، سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی خود را در اندازه‌های مختلف، شامل قطع عادی، نانو و سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی دوپانچ ارائه می‌کند.

خرید سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی ویژه رایتل در اندازه‌های کوچکتر هیچ هزینه اضافه‌ای برای مشترکین دربر نخواهد داشت و با همان قیمت خرید عادی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

سیم‌کارت‌‌ عادی رایتل:
سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی عادی رایتل در اندازه مرسوم و متداول سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی موجود در کشور ارائه می‌شوند و مبتنی بر خدمات نسل سوم شبکه تلفن همراه (3G) هستند.

سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی دو پانچ رایتل:
استفاده از نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی مناسب این دستگاه‌ها در ابعاد کوچکتر است. در همین راستا، سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی دوپانج (میکرو/ عادی) رایتل امکان تبدیل سیم‌کارت‌‌ از حالت عادی به میکرو و بالعکس را فراهم آورده است. مشترکین می‌توانند با جداسازی بخش مرکزی سیم‌کارت‌‌ از قاب (آداپتور)، آن‌را به‌ حالت میکرو تبدیل نموده و از آن در کلیه دستگاه‌های نسل جدید ارتباطی که از سیم‌کارت میکرو پشتیبانی می‌کنند، استفاده نمایند. همچنین درصورت نیاز به استفاده این سیم‌کارت‌‌‌ها‌ در اندازه عادی، می‌توانند دوباره سیم‌کارت‌‌ میکرو جداسازی شده خود را در قاب اصلی (آداپتور) آن قرار دهند و از آن در دستگاه‌های معمولی استفاده نمایند.

میکرو سیم‌کارت‌‌ رایتل:
میکرو سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی رایتل با اندازهای در حدود 50 درصد کوچکتر از سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی عادی ارائه می‌شوند و مناسب با دستگاه‌های هوشمند نسل جدید مانند:
Samsung Galaxy Note 4, LG G3, Sony Xperia Z2, Samsung Galaxy S5 می‌باشند و نسل سوم شبکه تلفن همراه (3G) را در دسترس علاقمندان و کاربران، قرار می‌دهد.

نانو سیم‌کارت‌‌ رایتل:
رایتل، همگام با آخرین فناوری روز دنیا برای اولین بار در کشور نانو سیم‌کارت‌‌ 3G را ارائه می‌دهد. نانو سیم‌کارت‌‌‌ها باز هم تغییر ابعاد داشتند علاوه بر کاهش تقریبا 40 درصدی در طول و عرض، ضخامتشان نیز حدودأ 15 درصد نسبت به میکرو سیم‌کارت‌ها نازکتر شده است و جهت استفاده در دستگاه‌هایی همچون:
HTC One (M8), Nokia Lumia 830, Apple iPhone 6/6 Plus, Sony Xperia Z3, iPad Air 2, Motorola Nexus 6 طراحی شده است.

تنوع اندازه‌های سیم‌کارت‌‌ رایتل:

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-24 20:06

افزودن دیدگاه جدید