کد مطلب: 

179070

انتقام گیری «بی تالکی» با انتشار تصاویر شخصی دختر جوان

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان غربی از دستگیری فردی که با استفاده از نرم افزار پیام رسان «بی تالک» ، تصاویر شخصی دختر جوانی در ارومیه را منتشر کرده بود؛ خبر داد.
انتقام گیری «بی تالکی» با انتشار تصاویر شخصی دختر جوان

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردی با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران این پلیس مدعی شد که مدتی است در شبکه اجتماعی بی تالک صفحه ای ساخته شده که شماره تماس وی به همراه مطالب و تصاویر غیراخلاقی و عناوین خلاف عفت عمومی در آن درج شده است.

سرهنگ «کوره بلاغی» ادامه داد: شاکی با عنوان این که از شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان تلفن همراه هیچ اطلاعی ندارد ، خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را  برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند  و در نهایت موفق به شناسایی یک نفر متهم شدند.

وی گفت: با احضار متهم وی منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما در ادامه با دیدن مستندات دیجیتال به جرم خود مبنی برساختن صفحه جعلی و انتشار تصاویر  دختر جوان  اعتراف کرد و مدعی شد با این کار قصد داشتم از شاکی انتقام بگیرم.با اعتراف متهم و تکمیل پرونده، وی به دادسرا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه شبکه های اجتماعی مکانی برای تسویه حساب های افرادنیست افزود: با کاربرانی که قصد سوء استفاده از فضای مجازی را دارند، برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-27 17:40

افزودن دیدگاه جدید