کد مطلب: 

179056
امام جمعه یاسوج:

خدمت به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مصداق جهاد در راه خداست

امام جمعه یاسوج گفت : خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران که جمعیت اصلی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را تشکیل می دهند ، مصداق جهاد در راه خداست.
خدمت به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مصداق جهاد در راه خداست

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی در دیدار مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : هنر این است که به انسان ها در هنگام سختی و مشکلات کمک شود و کار سازمان تامین اجتماعی از این نظر دارای ارزش و اهمیت بالایی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در این دیدار شمار بیمه شدگان اصلی استان را 90 هزار نفر اعلام کرد و گفت : در مجموع حدود 287 هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش خدمات بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

عباس نورمحمدی با اشاره به اینکه ارایه خدمات این سازمان از محل دریافت حق بیمه ها انجام می شود ، افزود : تعلل برخی از دستگاه های اجرایی در برابر پرداخت مطالبات تامین اجتماعی، ارایه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران را با مشکل رو به رو می کند . لذا انتظار داریم ائمه محترم جمعه در خطبه های نماز این موضوع را مورد اشاره قرار دهند.

وی تعامل مستمر با کارفرمایان را از سیاست های مهم سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: شرکای اصلی این سازمان کارگران وکارفرمایان هستند و تعامل با ذینفعان، در حل مسائل آنها موثر است.

نورمحمدی اظهار داشت: بیش از یک هزار و 120 میلیارد ریال در سال گذشته بابت تعهدات کوتاه و بلند مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان پرداخت شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-27 15:34

افزودن دیدگاه جدید