کد مطلب: 

179050

رقابت شرکت های افتا در دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران

دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران بستر مناسبی را برای رقابت سالم و هدفمند شرکت های حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات فراهم کرده است.
رقابت شرکت های افتا در دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران

به گزارش سیتنا، محمود محسنی نیا، قائم مقام کمیسیون افتای سازمان با بیان این مطلب گفت: نیاز وجود و برگزاری نمایشگاه تخصصی امنیت از سال ها پیش جزو دغدغه های شرکت های خصوصی و حتی سازمان های دولتی بوده است و خوشبختانه از 3 سال پیش بررسی ها و اقدامات اولیه صورت گرفت و پس از همکاری های بسیار نزدیک کمیسیون افتا و شرکت های خصوصی در این حوزه، سرانجام سال گذشته اولین نمایشگاه تخصصی امنیت، برگزار شد که بازخورد بسیار خوبی نیز در برداشت و باعث شد دومین نمایشگاه با استقبال و حمایت بسیار بیشتری مواجه شود.
محسنی نیا با اشاره به فقدان فرهنگ سازی در حوزه امنیت اطلاعات گفت: کمیسیون افتا طی سال ها فعالیتش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات را به عنوان یکی از رسالت های خود دنبال کرده و خوشبختانه برگزاری نمایشگاه امنیت سایبری ایران، فضای بسیار مناسبی برای ترویج آگاهی و فرهنگ سازی در این زمینه محسوب می شود.
او با تاکید براینکه تعامل مثبت و رقابت سازنده شرکت ها در کنار یکدیگر از نقاط قوت این نمایشگاه محسوب می شود، ادامه داد: معرفی و اطلاع رسانی مناسب شرکت ها در اولین نمایشگاه امنیت سایبری به مخاطبان هدف و بازدیدکنندگان تخصصی این نمایشگاه باعث شد تا شرکت ها رقابت سالمی برای توسعه کسب و کار خود در این نمایشگاه داشته باشند.
محسنی نیا در این رابطه گفت: این نمایشگاه سال گذشته موفق شد توانمندی، محصولات و خدمات شرکت های حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات را در فضایی حرفه ای به مخاطبان دولتی و خصوصی خود به صورت یکجا عرضه ومعرفی کند.
قائم مقام کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به آثار بلندمدت برگزاری نمایشگاه امنیت سایبری ایران افزود: خوشبختانه آثار بلندمدت اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران بر کسب و کارشرکت کنندگان به گونه ای بود که این شرکت ها با اشتیاق بیشتری برای حضور در دومین دوره این نمایشگاه اعلام حضور و ثبت نام کنند.
محسنی نیا با اشاره به استقبال و حمایت خوب نهادهای دولتی مرتبط در حوزه فناوری اطلاعات و امنیت از برگزاری دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران گفت: هم اکنون با توجه به قول های مساعداین نهادها، درحال جذب حمایت هستیم ؛فهرست حامیان دولتی و حاکمیتی دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران به زودی از طریق پورتال سازمان و سایت نمایشگاه اعلام خواهد شد.
او با تاکید براینکه دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران به دنبال دریافت هرچه بیشتر پیشنهادها و انتقادات سازنده اعضای صنف است، ادامه داد:دریافت و اعمال نقطه نظرات شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان تخصصی این نمایشگاه برای اعضای کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران بسیار حائز اهمیت است ؛ چراکه با آگاهی از این نظرات ما می توانیم ضمن برطرف کردن نقاط ضعف، کیفیت برگزاری نمایشگاه را هرسال بهبود بخشیم.
کمیسیون افتا پس از برگزاری موفق اولین دوره این نمایشگاه، دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران را از تاریخ 27 تا 29 مردادماه جاری در سالن حجاب تهران برگزار می کند.
در این نمایشگاه، شرکت های خصوصی فعال حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، دستاوردها و خدمات خود را معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-27 14:01

افزودن دیدگاه جدید