کد مطلب: 

179018

کارت‌های جدید مدیران مسوول رسانه‌ها صادر شد

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات در اطلاعیه ای از صدور کارت های جدید مدیر مسئولی و همچنین پروانه های جدید انتشار دارای QR code خبر داد.
کارت‌های جدید مدیران مسوول رسانه‌ها صادر شد

به گزارش سیتنا، دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات در این اطلاعیه با اعلام خبر صدور کارت های جدید مدیرمسئولی برای رسانه های دارای مجوز توضیح داد: کارت های جدید برای مدیران مسئولی رسانه هایی صادر می شود که در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) ثبت شده باشند و این شامل تمام رسانه هایی است که چه در دوره جدید به صورت الکترونیک، مجوز دریافت کرده‌اند و چه در دوره های گذشته پروانه انتشار دریافت کرده اند و اینک اطلاعات خود را در سامانه جامع، به روز کردند و با دریافت کد رهگیری، اطلاعات آنها تایید شده است.

بنابراین گزارش، کارت های جدید مدیران مسئول رسانه ها  تا پایان مرداد، صادر و از طریق پیامک به مدیران مسئول اطلاع داده می شود تا برای دریافت آن به دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات مراجعه نمایند. این کارت ها علاوه بر اینکه دارای QR code  است، با ارسال شماره ثبت مندرج بر روی کارت به سامانه پیامکی سامانه جامع رسانه های کشور، اطلاعات مربوط به رسانه، صاحب امتیاز و مدیر مسئول در اختیار کاربر قرار می گیرد.

بنابر اعلام دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، همچنین پروانه های صادر شده برای رسانه ها، بر اساس طرح یکسان سازی تعویض می شوند که بر این اساس، صاحبان امتیاز نشریات می توانند از ابتدای مرداد با مراجعه به دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات و ارائه پروانه قدیمی، پروانه های انتشار  جدید را که دارای رمزینه پاسخ سریع (QR code) است دریافت کنند.

شایان ذکر است کلیه پروانه هایی که بعد از مهرماه 93 صادر شده اند نیاز به تغییر ندارند زیرا اطلاعات آنها در سامانه الکترونیک موجود است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-26 17:56

افزودن دیدگاه جدید