کد مطلب: 

17901

تسنیم گزارش داد: رشد ۸۰۰ درصدی مشترکان رایتل ظرف یک سال

مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی در حالی خبر از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک برای رایتل داده که این شرکت در سه سال اول فعالیت خود یعنی تا شهریور سال گذشته، ۳۰۰ هزار مشترک بیشتر نداشته و از این جهت آمار رشد قابل توجه نشان می‌دهد.
تسنیم گزارش داد: رشد ۸۰۰ درصدی مشترکان رایتل ظرف یک سال

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، پروانه اپراتور سوم در تاریخ 15 دی ماه سال 88 به شرکت ارتباطات شمس تامین نوین (تامین تلکام) واگذار و طبق یکی از بندهای این پروانه (20-1) زمان لازم‌الاجرا شدن آن بعد از صدور گواهی عدم تداخل فرکانسی از سوی سازمان رگولاتوری و پرداخت مبلغ اولیه حق‌الامتیاز صدور پروانه از سوی دارنده پروانه، در نظر گرفته شد.

اپراتور سوم ارتباطی که برند "رایتل" را یدک می‌کشد و دارای دو سال گارانتی برای ارائه انحصاری نسل سوم (3G) بود، عملا زمان شروع گارانتی‌اش مشخص نیست.

اگر زمان لازم‌الاجرا شدن پروانه این شرکت را هم‌زمان با آغاز بهره‌برداری تجاری این اپراتور (خرداد ماه سال 90) بدانیم، سررسید انحصار آن اول شهریور ماه 93 بود که با این حساب یک سال و سه ماه بیش از مدت انحصار در گارانتی مانده‌ است.

مشخص نبودن دوره اتمام انحصار رایتل منجر به این شد که مسئولان ارتباطی نسبت به چنین وضعیتی گلایه کنند و مدیر عامل همراه اول هم در اظهاراتی گفت که در مهرماه سال گذشته قرار بود انحصار این شرکت به دو سال برسد اما اکنون پس از 6 سال این دوره انحصار هنوز تمام نشده است.

حال با فرض اینکه فعالیت تجاری این شرکت از سال 90 شروع شده باشد و طبق اظهارات اخیر مدیر عامل اپراتور سوم، رایتل بعد از سه سال فعالیت نهایتا توانسته 300 هزار مشترک جذب کند.

مدیرعامل اپراتور سوم در مصاحبه‌ای با روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته است که "در طول یک سال گذشته تعداد مشترکان رایتل از 300 هزار مشترک به بیش از 2 میلیون 700هزار مشترک رسیده است که حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اپراتور سوم در این رشد بسیار موثر بوده است."

صدری شهریور سال گذشته به رایتل رفت و معتقد است که کار را با 300 هزار مشترک تحویل گرفته و اکنون توانسته به 2 میلیون و 700 هزار مشترک برساند.

تعداد مشترکان فعال این اپراتور تا پایان سال گذشته طبق صحبت‌های پیشین این مدیر عامل یک میلیون و 100 هزار بوده که اکنون با گذشت هشت ماه به 2.7 میلیون مشترک رسیده است.

چنین رویه‌ای حاکی از رشد 145 درصدی در جذب مشترکان جدید طی هشت ماه است.

رایتل ظرف سه سال اول فعالیت خود 300 هزار مشترک فعال داشته و از این جهت تصور رشد 800 درصدی ظرف یک سال (از شهریور 92) آمار قابل توجهی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-24 17:51

افزودن دیدگاه جدید