کد مطلب: 

179008

راه‌اندازی سرویس‌های جدید اولویت اصلی شبکه پستی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی و توسعه سرویس های جدید و متناسب با نیازهای مردم را اولویت اصلی شبکه پستی دانست.
راه‌اندازی سرویس‌های جدید اولویت اصلی شبکه پستی است

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در جریان سفر به استان همدان با حضور در اداره کل پست این استان، ضمن بازدید از بخش های مختلف آن با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار که مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیر عامل و بهنامی مدیرکل پست استان نیز وی را همراهی می کردند، با بیان اینکه طراحی و راه اندازی سرویس های جدید پستی به توسعه کسب و کار در جامعه منجر خواهد شد افزود:این امر علاوه بر کسب رضایت مردم رضایت خداوند متعال را نیز به دنبال خواهد داشت.

وزیر ارتباطات بر برنامه ریزی و تلاش به منظور برون رفت از وضعیت موجود در پست کشور تاکید و چابک سازی، اصلاح ساختار سازمانی، مدیریت هزینه و ارایه خدمات و سرویس های جدید را از جمله مهمترین دلایل اصلی موفقیت شبکه پستی عنوان کرد.

دکتر واعظی در ادامه خواستار برخورد و ارتباط مناسب و مهربانانه کارکنان بویژه در بخش های قبول و توزیع با مردم شد.

وی نگاه مردم به پست را نگاهی مثبت و توام با اعتماد دانست و از آن به عنوان سرمایه اصلی شبکه پستی نام برد و گفت: همه باید در جهت حفظ و ارتقای این امر تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان پست آن را منوط به تلاش و کوشش بیشتر کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که حقوق ومزایای کارکنان وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات را همسطح کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-26 16:52

افزودن دیدگاه جدید