کد مطلب: 

178973

بررسی سوالات فنی متقاضیان دریافت پروانه اپراتور MVNO

اولین جلسه پرسش و پاسخ فنی ارائه پروانه‌های اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) برگزار شد.
بررسی سوالات فنی متقاضیان دریافت پروانه اپراتور MVNO

به گزارش سیتنا، در این جلسه که با حضور معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه رگولاتوری، مدیران کل بررسیهای فنی و اقتصادی و صدور پروانه سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات و متقاضیان دریافت پروانه MVNO تشکیل شد موضوعات مربوط به معیارهای ارزیابی شایستگی متقاضیان دریافت موافقت اصولی پروانه، حضور شرکتهای خارجی در ترکیب سهامداران متقاضی پروانه، نقش رگولاتوری در تنظیم روابط بین اپراتورهای مجازی و میزبان، طرح تجاری، نحوه اتصال متقابل بین اپراتورها، نحوه امتیازدهی شاخصهای ارزیابی شرکتها، فرایند صدور موافقتنامه و اعطای پروانه به متقاضیان، از جمله مواردی بود که در این جلسه راجع به آن بحث و بررسی انجام شد.

براساس این گزارش آخرین مهلت متقاضیان دریافت پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) برای ارائه درخواست و مدارک و مستندات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، پانزدهم مرداد است.

اپراتور مجازی تلفن همراه، نوعی اپراتور است که خود عملاً دارای امکانات فیزیکی در بخش دسترسی نمی‌باشد. این نوع اپراتور با انعقاد قرارداد با اپراتورهای دیگر تلفن همراه که دارای امکانات فیزیکی و فرکانس در بخش دسترسی هستند، ظرفیت تلفن همراه را بصورت عمده خریداری کرده و سپس با نشان تجاری و برند خود به فروش سیم‌کارت و خدمات تلفن همراه در بازار خرده‌فروشی اقدام می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-25 17:35

افزودن دیدگاه جدید