کد مطلب: 

178962
واعظی در دیدار با فعالان حوزه‌ی ICT استان همدان:

برای ایجاد اشتغال به تولید محتوا، خدمات و اپلیکیشن ها اهمیت دهیم

دکتر واعظی در دیدار با 150 نفر از نخبگان، دانشگاهیان و فعالان حوزه ICT استان همدان، گفت: با فعالیت بیشتر می توانیم در حوزه نرم افزار به صادرات برسیم.
برای ایجاد اشتغال به تولید محتوا، خدمات و اپلیکیشن ها اهمیت دهیم

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی دردیدار با نخبگان استان همدان گفت: از نظر علمی در داخل کشور این توانایی وجو ددارد که شرکت‌های فعال در حوزه ICT به برندهای منطقه ای و بین المللی تبدیل شوند.

وزیر ارتباطات افزود: فارغ التحصیلان و دانشگاهیان کشور در حوزه ICT  اقدامات بی نظیری انجام داده اند، که برخی از این اقدامات را در دانشگاه یزد از نزدیک دیده ام.

وی ادامه داد: برای اینکه کشور در توسعه موفق تر باشد باید دولت به همه استانهای کشور توجه کند و در استان ها نیز توجه خود را به همه شهرها معطوف  کند.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: ظرفیت خوبی در استان همدان وجود دارد و امیدوارم با همفکری شما خوبان این ظرفیت بالفعل شود.

واعظی تصریح کرد: اکنون وقت آن است که برای ایجاد اشتغال به تولید محتوا، خدمات و اپلیکیشن ها اهمیت دهیم و با کمی فعالیت در حوزه نرم افزار، می توانیم به صادرات برسیم.

وزیر ارتباطات در خصوص آزمایشگاه های مخابراتی، گفت: مرکز تحقیقات مخابرات ایران ساماندهی این آزمایشگاهها را در دستور کار دارد و در صورتی که به نتیجه مثبت برای ایجاد آزمایشگاه در همدان برسد؛ در این خصوص اقدام می کنیم.

دکتر واعظی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی نیاز دارند مهارتهای عملی را نیز بیاموزند و در این خصوص با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مذاکراتی داشته ایم.

وی در پایان تصریح کرد: طرح ایجاد نظام مهندسی رایانه ای در مجلس شورای اسلامی مطرح است و از طریق معاونت امور مجلس نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-25 16:08

افزودن دیدگاه جدید