کد مطلب: 

178921
وزیر ارتباطات در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه بروجرد:

شرکت‎‌های مخابرات استانی را به صورت قانونی مجبور به همکاری با PAPها می‌کنیم

دکتر محمود واعظی که صبح پنجشنبه به استان لرستان سفر کرده بود در جلسه برنامه ریزی و توسعه شهرستان بروجرد شرکت و تاکید کرد: مخابرات استان با تفاهم امکانات لازم برای فعالیت را در اختیار شرکت‌های PAP قرار دهد؛ چرا که در غیر این صورت ناچاریم از طریق قانونی آنها را مجبور به همکاری کنیم.
شرکت‎‌های مخابرات استانی را به صورت قانونی مجبور به همکاری با PAPها می‌کنیم

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در این جلسه با اشاره به اهمیت شهر بروجرد، افزود: بزرگان این شهر بر این کشورحق بزرگی دارند که نمونه آن حضرت آیت الله بروجردی و 15 هزار شهید جنگ تحمیلی است.

وی افزود: شهیدان فرزندان این کشور هستند که نام ایران را زنده کردند.

واعظی در زمینه مذاکرات هسته ای نیز، گفت: ایران در این مذاکرات یک طرف و قدرت‌های بزرگ طرف مقابل بودند و نتیجه اثرگذاری حاصل شد به گونه ای که امروز اسراییل از این نتایج ناراحت است.

وزیر ارتباطات افزود: رهبری مدرن مقام معظم رهبری اصلی ترین عامل این اتفاق بزرگ بود. ملتی که ایدئولوژی، مکتب و رهبری دارد، شکست ناپذیر خواهد بود.

واعظی تاکید کرد: این توفیق را با دو دستگی کمرنگ نکنیم و نظر به فرمایش معظم له همدلی و همزبانی باید صورت گیرد.

وزیر ارتباطات در ادامه با تاکید بر توسعه ارتباطات در استان لرستان، گفت: توسعه تلفن ثابت و همراه شهرستان بروجرد در اولویت قرار دارد.

وی در زمینه توسعه فرهنگ ارتباطات و استفاده صحیح از فضای مجازی، گفت: همه باید در این زمینه کمک کنیم.

واعظی با اشاره به توسعه شهرک ICT در شهرستان بروجرد گفت: در حوزه ICT اشتغال با هزینه کمتر بازدهی فراوانی دارد.

وزیر ارتباطات در پایان با حمایت از فعالیت‌های شرکت‌های PAP و لزوم همکاری با آنها، افزود: مخابرات استان با تفاهم امکانات لازم برای فعالیت را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهد؛ چرا که در غیر این صورت ناچاریم از طریق قانونی آنها را مجبور به همکاری کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-24 13:37

افزودن دیدگاه جدید