کد مطلب: 

178918

تولد اینستاگرامی سید حسن خمینی (تصاویر)

احزاب و شخصیت‌ها تولد حجت سید حسن خمینی، نوه امام خمینی (ره) در اینستاگرام به او تبریک گفته اند.
تولد اینستاگرامی سید حسن خمینی (تصاویر)

برخی دنبال کننده های صفحه شخصی سید حسن خمینی ذیل آخرین عکس او در اینستاگرام، 43 ساله شدنش را تبریک گفته اند و برخی از نزدیکانش عکس هایی از یادگار امام منتشر کرده اند. محمد علی آهنگران فرزند مداح معروف دوره دفاع مقدس با انتشار دو عکس تولد یادگار سید حسن خمینی را تبریک گفت:


آهنگران زیر این عکس نوشته است:
امروز روز میلاد یادگار امام راحل حضرت آیت الله سید حسن خمینی است . حاج سید حسن آقا قطع نظر از نواده حقیقی روح الله بودن شاخصی از فضیلت و معنویت و نماینده ای از نسل حوزویان روشن بین و روشن اندیش است. همو که معتقد به نو اندیشی دینی در سایه سار اندیشه انقلاب و اصلاح در امت جدش خمینی کبیر است اما چرا افراط گریان چندی است دشنه عداوت و خنجر کینه به چهره اش کشیده اند؟ مگر در چهره خمینی جوان چه دیده اند که اینچنین از سر استیصال دست و پا می زنند ؟ و مگر در طنین صدایش چه شنیده اند که برای نشنیدنش هیاهو براه انداخته اند؟ مگر از او چیزی غیر از حق مداری و حق خواهی دیده ایم؟ چندان جای تعجب نیست . و همانطور که در آن روز تلخ ١۴ خرداد سال ٨٩ گفت : تا بوده چنین بوده ...! با مروری بر تاریخ درمی یابیم جدش امام خمینی نیز روزی اسیر افراط گرایان متعصب و خشک مغز و حسود بود . آنان که تابش نور خمینی چشمان تنگ و دلهای تاریکشان را متاذی کرده بود. آنان که اسیر جهالت کور و تحجر و تعصب بودند و خردورزی خمینی را بر نمی تابیدند. اما یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره ولو کره الکافرون می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نورخویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید. عزت الهی خمینی را برکشید و او را ستاره جاودانه تاریخ ساخت. امروز سید حسن آقا میراث دار به حق مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است و نسل جدید حوزه علمیه قم به وجود خورشید تابنده ای چون او منور و مفتخر است و به خود می بالد خدا از کید حاسدان و کوته فکران و معاندان دلواپس محفوظش بدارد. میلادش مبارک باد
او در زیر عکس دیگرش از سیدحسن خمینی هم نوشته است:
گفتی چه کسی رازق شعر است؟ نوشتم
چشمان پر از شعر تو -دامت برکاته

سید احمد خمینی فرزند سید حسن نیز اینچنین تولد پدرش را تبریک گفته است:
آرام جانم!
آغوشت برایم گرماى زندگى دارد و دستانت کمربند ایمنى.
اى ابر رحمت مى خواهم چترم را ببندم و خودم را سراپا خیس از بارش بى دریغت کنم.
اى پیراهنت پر از بوى مهربانى دستم به دامانت
مى خواهم تا همیشه به دنبالت باشم
خدا کند قدم به قدمِ زندگى ام پشت سرت و زیر سایه ات طى شود.

یا من اظهر الجمیل!
اى که زیبایى را پدیدار نمودى!
عزیز جانم ، که در آسمان زندگیم هم آفتاب است و هم سایه گستر . آفتاب گرمابخش وجودش را همواره پرفروغ نگاه دار و سایه ى امنش را بر سرمان مستدام


مرتضی اشراقی، نوه دیگر امام خمینی(ره) و پسر عمه سیدحسن خمینی نیز در شبکه اجتماعی اینستاگرامش تولد او را اینگونه تبریک گفته است:
تا بوى زلف یار در آبادى من است
هر لب که خنده اى کند از شادى من است
امروز روز تولد مردى است از تبار خمینى کبیر که به حق پرچمدار بیت امام شده است . شخصیت بى همتایى که در تمامى کمالات از فقه و اصول تا فلسفه و علوم جدید گوى سبقت ، از همگان ربوده .
معلم اخلاقى که مدافع حریم نظرى و عملى امام باشد و در این راه نه از سنگ اندازیها کنار مى کشد و نه به تمجیدها دل خوش مى کند.
صمیمانه این روز مبارک را به ایشان و تمامى دوستداران اندیشه و مکتب حضرت امام ، تبریک مى گویم .

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-24 13:06

دیدگاه‌ها

تصویر ایمان
نوادگان امام ، محبوب قلوب ملتند. این روز بر ملت ایران هم مبارک باشد. انشاالله تعالی
ارسال شده توسط ایمان در 02 مرداد 94 - 15:07

افزودن دیدگاه جدید