کد مطلب: 

178899

انتقام جویی فامیلی در شبکه‌های اجتماعی

فردی که تصاویر شخصی و خانوادگی یکی از اقوام خود را در یکی از شبکه های اجتماعی اینترنت منتشر کرده بود توسط کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
انتقام جویی فامیلی در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش سیتنا، سرهنگ "مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتا اصفهان  اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی اینترنت اقدام به ساخت پروفایلی با نام و مشخصات وی نموده و تصاویر و فیلم های شخصی و محرمانه او را در معرض نمایش گذاشته و با این کار موجب آبروریزی وی شده است موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اظهارات شاکی پرونده بلافاصله کارشناسان این پلیس دست به کار شده و با انجام اقدامات تخصصی در فضای سایبر توانستند منشاء انتشار این تصاویر را به دست اورده و فردی که اقدام به این عمل مجرمانه کرده بود را ظرف 24 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم  پسر دائی شاکی  است افزود:متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود از ارتکاب این عمل را اختلاف انتقامجویی از شاکی عنوان کرد.

سرهنگ مرتضوی با هشدار به تمامی کسانی که قصد سوء استفاده از طریق فضای مجازی را دارند گفت: کسانی که اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی و خصوصی افراد بدون اجازه آنها در سایت ها و شبکه های اجتماعی مجازی کنند برابر قانون دستگیر و متحمل مجازات خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-23 16:17

افزودن دیدگاه جدید