کد مطلب: 

17888

بزرگترین مسابقه موبایلی ایران "موبی کد +2014" آذرماه امسال برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی ابزارهای هوشمند، ایران موبی‌کد، 8 تا 11 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایران موبی کد، این رویداد که جایگاه بزرگترین مسابقه موبایلی ایران را با جایزه بزرگ 500 میلیون ریالی و پانزده جایزه 10 تا 30 میلیون ریالی به خود اختصاص داده است، در این دوره با شعار "ابزار هوشند در خدمت اقتصاد و فرهنگ" برگزار خواهد شد.

 

 

بنابراین گزارش، دور اول این مسابقات با جایزه بزرگ 300 میلیون ریالی و دوازده جایزه 10 تا 30 میلیون ریالی اسفند ماه سال گذشته با موفقیت برگزار شد.

در حال حاضر داوری نرم‌افزارهای برگزیده راه‌یافته به مرحله دوم، آغاز شده است و تا دوشنبه سوم آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

در این مرحله، نزدیک به 200 نرم‌افزار راه یافته به مرحله دوم توسط بیش از چهل نفر برگزیده از فعالان عرصه نرم‌افزارهای تلفن‌همراه، تولید کنندگان نرم‌افزار، خبرنگاران فناوری و کاربران خاص مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

اپلیکیشن‌های برگزیده در این مرحله، برای دریافت جایزه‌های اصلی و همچنین جایزه بزرگ 500 میلیون ریالی ایران موبی کد راهی مرحله نهایی می‌شوند.

 

در حاشیه این رویداد، شناخته‌شده‌ترین مجموعه کارگاه‌های مرتبط با ابزارهای هوشمند در ایران، با حضور استادان شاخص و کارآفرین در حوزه ابزارهای هوشمند و با هدف آشنایی تولید کنندگان نرم‌افزار، مدیران حوزه‌های مرتبط با نرم‌افزارهای هوشمند و نیز فعالان سایر شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند به ورود به حوزه ابزارهای هوشمند برگزار خواهد شد.

 

ایران موبی کد از 8 تا 11 آذر 93 در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می‎شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مسابقات و کارگاه‌های ایران موبی‌کد، به وب سایت این رویداد به آدرس iranmobicode.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-23 21:07

افزودن دیدگاه جدید