کد مطلب: 

17886

وزیر ارتباطات، هزینه‎ی سازمان نصر برای تعویق زمان برگزاری الکامپ بیستم شد!

وزیر ارتباطات، هزینه‎ی سازمان نصر برای تعویق زمان برگزاری الکامپ بیستم شد!

روابط عمومی سازمان نصر کشور، اعلام کرد: در راستای حضور وزیر ارتباطات در نمایشگاه الکامپ امسال و همچنین تحقق خواسته‎ی صنف فناوری اطلاعات مبنی بر تغییر زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ، این سازمان نامه‌ای در این رابطه برای شرکت سهامی نمایشگاه‌ها ارسال کرد.

به گزارش سیتنا، در حالی، امسال مسوولیت برگزاری نمایشگاه الکامپ بیستم به سازمان نصر کشور واگذار شد که طی روزهای اخیر اخذ مجوز دیرهنگام نمایشگاه توسط سازمان نصر و فرصت کوتاه باقی مانده تا زمان برگزاری نمایشگاه به موضوع چالش برانگیز مبدل شده بود. در همین راستا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با ارسال نامه‎ای به شرکت سهامی نمایشگاه‌ها خواستار تغییر زمان برگزاری الکامپ شد و دو تاریخ 18 الی 21 دی ماه و 10 بهمن الی 17 بهمن ماه را پیشنهاد داد، ولی جالب آنکه این سازمان عدم حضور وزیر ارتباطات در زمان برگزاری نمایشگاه را یکی از دلایل اصلی درخواست تغییر زمان نمایشگاه اعلام کرده است!

در متن نامه مهندس آیت اللهی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، به دکتر اسفهبدی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی آمده است: "نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) محل تجلی اراده دولت و فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای شکوفایی این صنعت است، از این رو حضور مقام ارشد دولت خصوصا وزارتخانه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در روزهای افتتاح، برگزاری و اختتامیه آن برای ارتباط مستقیم مشارکت‌کنندگان و میزبانی از سایر مقامات ارشد کشور بسیار حائز اهمیت است. حسب نامه مرقوم شده از سوی این وزارتخانه جناب آقای دکتر واعظی در ایام برگزاری الکامپ، به دلیل سفر کاری در خارج از کشور بسر برده و این برای برگزاری باشکوه الکامپ و لزوم میزبانی از مقامات عالی‌رتبه بسیار زیانبار خواهد بود.
از سوی دیگر در روز 1/9/93 نشست بزرگ هم‌اندیشی فعالان صنف برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر الکامپ بیستم به دعوت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد و طی آن شرکت‌کنندگان در همایش ضمن تاکید بر برگزاری باکیفیت و شفاف الکامپ، نقطه نظرات چندی از جمله تمدید زمان آماده‌سازی الکامپ و برگزاری آن در زمان دیگری ارائه کردند.
به جهت خواسته دوجانبه مسوولین دولت و غرفه‌داران نمایشگاه برای تغییر تاریخ، استدعا دارد موافقت و دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ گردد تا زمان برگزاری الکامپ تغییر یابد.
لازم به توضیح است که پس از اعلام نظر شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، زمان برگزاری بیستمین نمایشگاه الکامپ اعلام خواهد شد".

 

در همین حال، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در پیگیری خبرنگار فارس از تصمیم مجری به تاخیر در برگزاری الکامپ اعلام کرد ‌مجوز برگزاری الکامپ از سوی شرکت نمایشگاه‌ صادر شده و مجری نمی‌تواند رأساً تاریخ برگزاری را تغییر دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-23 19:39

افزودن دیدگاه جدید